Bosch Professional
Bosch aplikacja PRO360
NA ELEKTRONARZĘDZIA PROFESJONALNE, AKUMULATORY I ŁADOWARKI DO UŻYTKU KOMERCYJNEGO
OTRZYMASZ DO TRZECH LAT GWARANCJI!
Profesjonalne elektronarzędzia Bosch spełniają najwyższe standardy jakości. Z tego powodu oferujemy możliwość przedłużenia okresu gwarancyjnego: 3 lata gwarancji na wszystkie elektronarzędzia i przyrządy pomiarowe Bosch linii niebieskiej, akumulatory i ładowarki w technologii litowo-jonowej bez dodatkowych opłat. Przedłużoną gwarancją nie są objęte narzędzia wysokiej częstotliwości, przemysłowe wkrętarki akumulatorowe i narzędzia pneumatyczne, standardowy osprzęt.


Aplikacja mobilna Bosch
CZYM JEST PRO360?
PRO360 to platforma dostępu do wielu usług Bosch Professional. Po jednorazowej rejestracji możesz korzystać cały czas z aktualnych i przyszłych funkcjonalności, w tym z bezpłatnego przedłużenia gwarancji na Twoje elektronarzędzia, akumulatory i ładowarki do 3 lat.

Zbierz wszystkie produkty marki Bosch Professional w jednym miejscu, szybko i bez problemu wyszukaj gwarancję, znajdź informacje o produktach oraz czytaj opinie na temat produktów (w wersji mobilnej) napisane przez profesjonalistów takich jak Ty.

Przedstawiamy aplikację PRO360, dzięki której wszystkie  informacje o twoich elektronarzędziach Bosch Professional masz zawsze pod ręką.



JAKIE FUNKCJONALNOŚCI ZNAJDZIESZ W APLIKACJI PRO360?
Aplikacja do przedłużenia gwarancji Bosch

3 LATA PRZEDŁUŻONEJ GWARANCJI

Przedłuż gwarancję do 3 lat w prosty sposób, korzystając z aplikacji PRO360: zarówno na smartfonie jak i w przeglądarce. Aplikacja jest bezpłatna, a przedłużenie gwarancji dotyczy całego systemu elektronarzędzi akumulatorowych także akumulatorów i ładowarek Bosch Professional!
Wprowadź dane narzędzia lub zeskanuj tabliczkę znamionową w ciągu 4 tygodni od daty zakupu i przedłuż gwarancję do 3 lat.
3 lata gwarancji Bosch z aplikacją PRO360

Elektroniczna gwarancja

Kto lubi godzinami szukać gwarancji produktu, która zagubiła się w pomiędzy papierami? W PRO360 masz wszystkie dokumenty w formie cyfrowej i w jednym miejscu.
Produkty marki Bosch Professional może także zarejestrować w Twoim imieniu nasz Partner Handlowy. Może on także udostępnić Ci listę Twoich produktów.
Gwarancja w prostym wydaniu - w wersji mobilnej i z łatwą opcją przedłużenia!
Informacje o produktach Boscha

Informacje o produkcie

Zintegrowany katalog produktów w PRO360 daje Ci dostęp do skróconej informacji na temat produktów marki Bosch Professional
Sprawdzenie opinii o produktach Bosch

Opinie profesjonalistów

Zyskujesz łatwy dostęp do wiarygodnych opinii profesjonalistów o elektronarzędziach Bosch!
Sprawdź oceny i opinie użytkowników takich jak Ty i podziel się swoimi opiniami!
Kampania 18V

Zdobywaj nagrody

Rejestruj swoje elektronarzędzia Bosch Professional, przedłużaj gwarancję do 3 lat i nie tylko!
Za każde zarejestrowane elektronarzędzie zasilane akumulatorem 18V otrzymasz punkty, które możesz wymienić na nagrody!
Wystarczy zarejestrować 2 modele akumulatorowe 18V, aby odebrać gratis!
Dowiedz się więcej! >



Jak to zrobić?
Warunkiem przedłużenia 3-letniej gwarancji na elektronarzędzia, akumulatory i ładowarki jest rejestracja w ciągu 4-tygodni od zakupu. Warunki gwarancji lub gwarancji serwisowej zaczynają obowiązywać od dnia zakupu. Więcej informacji można znaleźć w warunkach gwarancji oraz na stronie bosch-professional.com.

ShowMore

Aplikację możesz pobrać ze sklepu Google Play, jeśli masz telefon z systemem Android, lub ze sklepu Apple Store, jeśli masz iPhone'a. Aplikacja dla użytkowników końcowych nosi nazwę Bosch PRO360. Aplikacja dla naszych partnerów (dystrybutorów) nosi nazwę Bosch PRO360 B2B.
  • Aplikacja Bosch PRO360 jest dedykowana użytkownikom końcowym, tj. użytkownikom prywatnym, profesjonalnym lub korporacyjnym. Wszystkich tych użytkowników łączy to, że rejestrują gwarancję dla siebie i na narzędzia, których sami używają.
    • Dla systemu Android
    • Dla systemu iOS (iPhone)
  • Aplikacja Bosch PRO360 B2B jest dedykowana sprzedawcom, tj. dystrybutorom lub subdystrybutorom Bosch. Wszystkich tych użytkowników łączy to, że rejestrują gwarancję w imieniu swoich użytkowników.
    • Dla systemu Android
    • Dla systemu iOS (iPhone)
Aplikacja PRO360 wykorzystuje identyfikator Bosch ID jako metodę uwierzytelniania i logowania. Istnieją 2 możliwości:
  • Posiadasz już identyfikator Bosch ID. Został on utworzony na innych platformach, które wykorzystują ten sam proces uwierzytelniania, np. platforma MyBosch (użytkownicy końcowi) lub Portal B2B (dystrybutorzy). =>> W tym przypadku wystarczy kliknąć „Zaloguj się za pomocą swojego Bosch ID”, wprowadzić swój adres e-maila, hasło i gotowe!
  • Jeszcze nie posiadasz identyfikatora Bosch ID. Jeżeli nigdy nie korzystałeś(-aś) z tej formy uwierzytelniania, kliknij przycisk „Zarejestruj nowy Bosch ID”, aby rozpocząć proces rejestracji. Musisz wpisać swój adres e-mail, dwukrotnie podać nowe hasło* i zaznaczyć pole ze zgodą, aby dokończyć rejestrację. Następnie otrzymasz wiadomość e-mail i będziesz musiał(a) potwierdzić utworzenie konta, aby przejść do następnego kroku. Po potwierdzeniu Bosch ID, możesz zalogować się na stronie logowania w aplikacji PRO360.
*Hasło musi spełniać określone wymagania minimalne: długość >10 znaków, liczba, znak specjalny i wielka litera.
Jeśli chcesz zarejestrować narzędzie Bosch dla majsterkowiczów (linia zielona lub elektronarzędzia ogrodowe), przejdź na stronę Elektronarzędzi dla majsterkowiczów i kliknij MyBosch. https://www.bosch-diy.com/pl/pl/my-bosch/overview.

Jeśli chcesz zarejestrować elektronarzędzie lub narzędzie pomiarowe Bosch Professional (w tym także akumulatory i ładowarki), aktualnie masz do dyspozycji 2 opcje, choć zdecydowanie zalecamy skorzystać z pierwszej:
  • Pobierz aplikację Bosch PRO360 na swój telefon. Aplikacja jest dostępna bezpłatnie na urządzenia z systemem Android oraz iOS i można ją w łatwy sposób pobrać z odpowiedniego sklepu z aplikacjami. Szczegółowe informacje o aplikacji znajdziesz na stronie internetowej. https://www.bosch-professional.com/pl/pl/pro360
  • Jeśli w przeszłości korzystałeś(-aś) z platformy 3-letniej gwarancji (3YW) na stronie Bosch Professional (https://webapp.bosch.de/warranty/locale.do?localeCode=pl_PL), możesz rejestrować tam swoje narzędzia jeszcze przez pewien czas. Bosch planuje zamknąć niebawem tę platformę, dlatego zdecydowanie zalecamy używanie aplikacji PRO360.
Warunki gwarancji znajdziesz w aplikacji, w Ustawieniach, a także TUTAJ
Na starej platformie możesz zlecić przeniesienie danych Twoich elektronarzędzi do PRO360. Zaloguj się na używane dotąd konto i przejdź do punktu menu „Przeniesienie danych do PRO360”. Tutaj możesz zlecić przeniesienie.

Uwaga: Przed zleceniem przeniesienia danych musisz utworzyć konto w aplikacji PRO360. W tym celu dla potwierdzenia musisz wprowadzić Bosch ID.
Jeżeli jesteś sprzedawcą, najpierw musisz określić, jakiego rodzaju sprzedawcą jesteś: subdystrybutorem czy dystrybutorem. Dystrybutorem jest firma, która ma podpisaną umowę z Bosch i kupuje elektronarzędzia bezpośrednio od Bosch. W tym przypadku konto dystrybutora zostanie utworzone przez administratorów Bosch. Skontaktuj się ze swoim przedstawicielem w Bosch (np. przedstawicielem handlowym) i poproś go o utworzenie konta. Nie zapomnij powiadomić go o tym, którego Bosch ID używasz.
Administratorzy Bosch utworzą Twoje konto i uzupełnią wszystkie potrzebne informacje. Gdy po raz pierwszy zalogujesz się za pomocą swojego Bosch ID, będziesz mieć możliwość przejrzenia i skorygowania wprowadzonych danych, jeśli okaże się to konieczne. Jedynymi polami, których nie możesz zmienić są: numer klienta Bosch, kraj oraz adres e-mail.
Subdystrybutorem jest firma, która nie ma podpisanej umowy z Bosch i najprawdopodobniej kupuje narzędzia od dystrybutorów. W tym przypadku:
Musisz zarejestrować nowy Bosch ID (jeśli jeszcze go nie posiadasz) i utworzyć swoje własne konto. Jedynie na zakończenie procesu rejestracji zobaczysz komunikat informujący o tym, że Bosch musi zaakceptować Twoje konto, co nastąpi w ciągu 3 dni roboczych.