5 5,0 (znakomity)
Na Ceneo od 20.04.2012
Wysyłka
w 1 dzień
Skuteczności
zamówień
Historia ocen Więcej
12 miesięcy
30 dni
Wszystkie
5
4,5
5

Dane

Nazwa firmy:
Viverto Sp. z o.o.
Adres:
ul. Zakopiańska 58 30-418 Kraków
Województwo:
małopolska
Telefon:
+48 12 658 12 05
E-mail:
sk...
NIP:
Bank:
Alior Bank
Mapa punktów
Opinie (111) Więcej
1 Nie polecam
i...k
Niestety totalna olewka klienta a jak już przesyłka została wysłana to pracownicy nie potrafią skompletować nawet zamówienia składającego się z 2 takich samych farb i otrzymuje nie kompletne zamówienie, i znów czekanie :-( tylko jeden pan który ostatecznie załatwiał moja sprawę zasługuje na pochwalę. Czeka mnie duzy remont ale nie wiem czy będę miała na tyle odwagi aby zamówić już cokolweiek w tej firmie
2 Nie polecam
i...z
Na początku bez problemu, potem bałagan w dostawach, płytki w końcu dotarły, 2 z nich pęknięte-brak zabezpieczenia. Nie ma odpowiedzi od kilku dni kiedy wyślą nowe.
Forma dostawy: Pekaes
    1,0
Dostawca zniszczył kostkę brukową u sąsiada i parę innych rzeczy, dowiózł uszkodzone płytki ( nie były zabezpieczone- wina sklepu?)
1 Nie polecam
p...0
Po tygodniu czekania, przesyłka zaginęła, parodia
informacje dodatkowe
Zakup bez konieczności rejestracji
Wyszukiwarka produktów
Informacja o dostępności produktu
sposoby płatności
Przedpłata-przelew
Płatność przy odbiorze
Karta płatnicza
Zakupy na raty
Leasing
  • Filtruj

Viverto Sp. z o.o. - opinie (111)

Napisz opinię o sklepie
1 Nie polecam
i...k
Niestety totalna olewka klienta a jak już przesyłka została wysłana to pracownicy nie potrafią skompletować nawet zamówienia składającego się z 2 takich samych farb i otrzymuje nie kompletne zamówienie, i znów czekanie :-( tylko jeden pan który ostatecznie załatwiał moja sprawę zasługuje na pochwalę. Czeka mnie duzy remont ale nie wiem czy będę miała na tyle odwagi aby zamówić już cokolweiek w tej firmie
2 Nie polecam
i...z
Na początku bez problemu, potem bałagan w dostawach, płytki w końcu dotarły, 2 z nich pęknięte-brak zabezpieczenia. Nie ma odpowiedzi od kilku dni kiedy wyślą nowe.
Forma dostawy: Pekaes
    1,0
Dostawca zniszczył kostkę brukową u sąsiada i parę innych rzeczy, dowiózł uszkodzone płytki ( nie były zabezpieczone- wina sklepu?)
1 Nie polecam
p...0
Po tygodniu czekania, przesyłka zaginęła, parodia

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 08.09.2020 opinia została wycofana.

1 Nie polecam
Paulina
Zakupiłam w tym sklepie 12 10-cio litrowych wiader farby farby Radach celem pomalowania dachu. Dach był malowany przez profersjonalną firmę zamującą się malowaniem dachóe. Proces przygotowania i malowania dachu był prowadzonony zgodnie z kartą techniczą produktu i zaleceniami producenta. Efekt malowania ? Tragiczny ! Na całej powierzchni fachu pojawiły się smugi, zacieki oraz liczne placki przypominające topiący się asfalt, farba wygląda jakby była zważona. W miejscu gdzie są ,,placki'' wystarczy delikatnie przejechać palcem i farba się łuszczy. A co będzie zimą kiedy zacznie z dachu zjeżdzać śnieg ?! Reklamowałam towar w sklepie viverto. Reklamacja została skierowana do producenta farby radach tj. firmy Śnieżka. Reklamacja została rozpatrzona negatywnie, nikt ani producent ani sklep viverto nie wysłał rzeczoznawcy aby zobaczyć dach na miejscu. Producent stwierdził, że wszystko jest ok. Sklep Viverto jak i Śnieżka umywają ręce i nie poczuwają się do odpowiedzialnośći. Totalna porażka, nie polecam, ludzi omijajcie sklep Viverto i farbę Radach, nie dajcie się nabrać na reklamy produktu w telewizji, które są obecnie emitowane.

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 25.08.2020 opinia została wycofana.

1 Nie polecam
p...7
DNO, SPRZEDAJĄ TOWAR KTÓREGO NIE MAJĄ NA STANIE A PO KILKU DNIACH KTOŚ Z ICH FIRMY TELEFONICZNIE SUGERUJE MI ŻE TO MOJA WINA . NIE POLECAM .
1 Nie polecam
b...m
Dobrze po czasie to źle...
1 Nie polecam
Robert
Na zamówienie czekałem 10 dni i pewnie wcale bym go nie otrzymał, gdyby nie mój telefon do firmy. Dodać należy, że zapłaciłem od razu przelewem. Żadnego kontaktu ze strony firmy.... Po moim telefonie dopiero wysłano zamówienie, natomiast nie zaproponowano mi żadnej rekompensaty za trzykrotnie wydłużony czas oczekiwania na przesyłkę. Stracony czas to mój problem i firmy to nie obchodzi. Nie polecam!!!!

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 06.08.2020 opinia została wycofana.

1 Nie polecam
s...z
Niestety jestem bardzo niezadowolony z podejścia do klienta w tym sklepie. Zamówiłem bardzo drogą deskę Villeroy & Bosh, Subway 2.0 za 400zł. Niestety okazało się, że producent zmienił mocowanie w nowych miskach i nowe deski nie pasują do "starych" misek (z 2017). Deska nie była rozpakowana, od razu zadzwoniłem i wytłumaczyłem jaki jest problem - zostałem skierowany do działu reklamacji, tak jakby od razu nie można było dokonać zwrotu. Ale zakup był na firmę, a prawnie firma nie ma obowiązku zwrotu, jednak tylko prawnie bo mogłoby się wydawać, że można liczyć na ludzkie zrozumienie i akceptację zwrotu. Tym czasem czekałem miesiąc(!) Na łaskawą odpowiedź z działu reklamacji i dostałem ją tylko dlatego bo sam się upomniałem. Odradzam. Nigdy więcej tu nic nie kupię.
1 Nie polecam
m...3
Sklep gwarantuje o szybkiej wysyłce oraz dostępności towaru, po 1 dniu wysłany mail z numerem listu przewozowego do śledzenia paczuszki, po kolejnych 4, w trakcie których zostało wysłane zapytanie co z zamówieniem, ponieważ okazuje się, że paczkuszki kurier jeszcze nie zeskanował, ktoś raczył się odezwać i poinformować, że to ostatnia sztuka i do tego uszkodzona. Nawet coś o pandemii wymruczane. Porażka.
1 Nie polecam
d...k
Zamówiłam płytki 29 kartony okazało się ze maja 24 bynajmniej tak powiedziano mi przez telefon ...miało być jeszcze sprawdzone na magazynie...po czy okazało się ze maja 17 kartonów porażka czytałam negatywne komentarze i powiesz szczerze że są sprawdzone i prawdziwe nie polecam i na pewno nie skorzystam z tej strony więcej czekam na pieniądze z powrotem na konto miały być w poniedziałek i jak widać wtorek i jeszcze nie ma i znów trzeba wydzwaniać porażka za nim cokolwiek kupicie czytajcie opinie bo nikt nie wysyła ich bezpodstawne negatywnych .
1 Nie polecam
Łukasz
Nie panują nad informacjami podawanymi na stronie sklepu. Na stronie podają czas realizacji 1-3 dni, po złożeniu i opłaceniu zamówienia dzwonią i informują, że towaru jednak nie mają i muszą ściągnąć z Niemiec, co wydłużą czas realizacji do 4-6 tygodni.

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 10.07.2020 opinia została wycofana.

Popularne produkty