4,5 4,5 (bardzo dobry)
Na Ceneo od 05.06.2007
Wysyłka
w 1 dzień
Skuteczności
zamówień
Historia ocen Więcej
12 miesięcy
30 dni
Wszystkie
4,5
4,5
4,5

Dane

Nazwa firmy:
TomDom.pl
Adres:
ul.Jagiellońska 82 B 03-301 Warszawa
Województwo:
Mazowieckie
Telefon:
(22) 423 77 66
E-mail:
sk...
NIP:
Bank:
Multibank
Partnerzy
Mapa punktów
Opinie (147) Więcej

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 28.05.2020 opinia została wycofana.

1 Nie polecam
m...i
Odradzam wszystkim. Towar, który miał być dostępny i wysłany w 24-48h dotarł po 15 (!) dniach od zamówienia i zapłaty. Kontakt utrudniony, kilkukrotnie trzeba było się dopytywać, co z towarem. Mówili, że oddzwonią, oddzwonili raz. Oczywiście trzeba zauważyć, że przesyłka dotarła cała, dobrze zapakowana. Ale to trochę za mało, jest konkurencja więc przestrzegam przed tym sklepem. Nie polecam. Jedynie dostawca był w porządku.

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 21.05.2020 opinia została wycofana.

informacje dodatkowe
Zakup bez konieczności rejestracji
Wyszukiwarka produktów
Informacja o dostępności produktu
sposoby płatności
Przedpłata-przelew
Płatność przy odbiorze
Karta płatnicza
Zakupy na raty
Leasing
Gwarancje i zwroty
Zwrot do 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy z dn. 30 maja 2014 o prawach konsumenta.
Gwarancje, zwroty, reklamacje http://www.tomdom.pl/artykuly/regulamin
Adres e-mail
sk...
  • Filtruj

TomDom.pl - opinie (147)

Napisz opinię o sklepie

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 28.05.2020 opinia została wycofana.

1 Nie polecam
m...i
Odradzam wszystkim. Towar, który miał być dostępny i wysłany w 24-48h dotarł po 15 (!) dniach od zamówienia i zapłaty. Kontakt utrudniony, kilkukrotnie trzeba było się dopytywać, co z towarem. Mówili, że oddzwonią, oddzwonili raz. Oczywiście trzeba zauważyć, że przesyłka dotarła cała, dobrze zapakowana. Ale to trochę za mało, jest konkurencja więc przestrzegam przed tym sklepem. Nie polecam. Jedynie dostawca był w porządku.

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 21.05.2020 opinia została wycofana.

1 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
wanna i kompakt wc, po 3 tygodniach nadal towaru nie ma ( kompakt ), sprzedawca nieprofesjonalny brak kontaktu i informacji, trzeba mu sie przypominac bo inaczej klienta oleje, zrzucanie problemów na klienta
1 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
lamerzy i spamerzy
1 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
sklep jest spamerem, wysyłającym swoje śmieci pod niezweryfikowane adresy e-mail
1 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
Sklep twierdzi ze jak nie zapłacę przelewem z gory to nie sprowadza towaru mimo ze da sie na stronie wybrac płatność przy odbiorze.
0 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
Osoby w sklepie udzielają poufne informacje, osobą trzecim tj czy oplacilam fv czy nie. Otrzymalam towar bez syfonu za który zaplacilam, otrzymalam odpowiedz ze mam sobie zadzwonic do firmy kurierskiej... W rezultacie nie otrzymalam zwrotu za syfon
Forma dostawy: DHL
    0,0
Brak słów.
0 Nie polecam
Marcin
Zdecydowanie nie polecam! Na zamówienie czekam od 28 listopada 2019 r. (dzisiaj jest 9 grudnia). Na stronach sklepu cały czas widnieje dostępność produktu 24-48h co jest nieprawdą. Po kontakcie telefonicznym pracownik sam nie wie kiedy będzie produkt. Dobrze, że nie wpłaciłem pieniędzy z góry. Rezygnuję z zamówienia.
2 Nie polecam
klient
otrzymywałam błędne informacje ze sklepu, nierzetelni
0 Nie polecam
XDDD
utrudniają zwrot towaru
Forma dostawy: Odbiór osobisty
    0,0
fatalna
0 Nie polecam
Miro
Fatalnie ni polecam
2 Nie polecam
Bolek
Niestety nie doszło do zamówienia. Sklep nie wysłał linku do zakupów ratalnych, pomimo 3x przypomnienia. Zawsze kontakt następował z mojej strony - sklep nie wykonał żadnego telefonu, ani innej próby skontaktowania się ze mną.
0 Nie polecam
Andrzej
Sklep spamuje z ceneo
Forma dostawy: DHL
    0,0
Sklep spamuje z ceneo
0 Nie polecam
Paweł
Fatalna obsługa. Zamówienie 12.08.2019r. dziś 28.08.2019r. a towar nie przyszedł. W międzyczasie 4 telefony z ponagleniami i obietnica, że towar zostanie wysłany zaraz po rozmowie. Znowu 2 dni oczekiwania na kuriera i nic!!! Znowu telefon i ta sama zagrywka. Prośba o przesłanie listu przewozowego i brak odpowiedzi. Takie firmy powinni zamykać z urzędu, bo nerwy kupującego są bezcenne.

Popularne produkty