1 1,0
Na Ceneo od 22.03.2012
Historia ocen Więcej
12 miesięcy
30 dni
Wszystkie
1
0,5
4,5

Dane

Nazwa firmy:
Smyk.com
Adres:
Marszałkowska 104/122 00-017 Warszawa
Województwo:
Mazowieckie
Telefon:
22 448 00 00
E-mail:
kl...
NIP:
Partnerzy
Mapa punktów
Opinie (2910) Więcej
1 Nie polecam
Rafał
Zamówienie złożone 6.12. Towar dostępny, czas realizacji do 5 dni, czyli dostawa miała być najpóźniej 13.12. 5 dni to dość długo i dojdzie na styk (córka potrzebowała sukienki na bal 13.12). Pod koniec dnia 11.12 dostaje nagle wiadomość, że zamówienie anulowane. Miła Pani na infolinii poinformowała mnie, że system anulował zamówienie sam, ponieważ nie ma go na stanie. Jeżeli nie ma na stanie to nie powinno mi pozwolić zamówić!! Podsumowując: NIE POLECAM - stracony czas, zamrożone pieniądze i ogólna irytacja na tak żenującą obsługę. Jakoś inne sklepy sobie radzą z aktualizacją stanu magazynowego...
0 Nie polecam
Grzegorz
Zamówienie z 4 grudnia anulowali 10 grudnia z powodu braku na magazynie (6 grudnia był ponownie dostępny w wyższej cenie), szkoda że nie poczekali do stycznia
0 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
Konkretna lalka dla córki została zamówiona 3 grudnia. Kilkakrotnie otrzymałam informację o zmianie daty dostarczenia przesyłki. Wreszcie dzisiaj dotarła - zupełnie inna lalka! Po zgłoszeniu przeze mnie tego problemu do sklepu, otrzymałam informację, że mogę towar zwrócić w sklepie stacjonarnym, albo napisać reklamację bo zamówionej przeze mnie lalki nie ma na stanie. Zwracam uwagę, że jest okres przedświąteczny i mogę zostać bez wymarzonego prezentu dla dziecka przez niefrasobliwość sklepu, który sprzedaje rzeczy, których nie posiada.
informacje dodatkowe
Zakup bez konieczności rejestracji
Wyszukiwarka produktów
Informacja o dostępności produktu
sposoby płatności
Przedpłata-przelew
Płatność przy odbiorze
Karta płatnicza
Zakupy na raty
Leasing
  • Filtruj

Smyk.com - opinie (2910)

1 Nie polecam
Rafał
Zamówienie złożone 6.12. Towar dostępny, czas realizacji do 5 dni, czyli dostawa miała być najpóźniej 13.12. 5 dni to dość długo i dojdzie na styk (córka potrzebowała sukienki na bal 13.12). Pod koniec dnia 11.12 dostaje nagle wiadomość, że zamówienie anulowane. Miła Pani na infolinii poinformowała mnie, że system anulował zamówienie sam, ponieważ nie ma go na stanie. Jeżeli nie ma na stanie to nie powinno mi pozwolić zamówić!! Podsumowując: NIE POLECAM - stracony czas, zamrożone pieniądze i ogólna irytacja na tak żenującą obsługę. Jakoś inne sklepy sobie radzą z aktualizacją stanu magazynowego...
0 Nie polecam
Grzegorz
Zamówienie z 4 grudnia anulowali 10 grudnia z powodu braku na magazynie (6 grudnia był ponownie dostępny w wyższej cenie), szkoda że nie poczekali do stycznia
0 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
Konkretna lalka dla córki została zamówiona 3 grudnia. Kilkakrotnie otrzymałam informację o zmianie daty dostarczenia przesyłki. Wreszcie dzisiaj dotarła - zupełnie inna lalka! Po zgłoszeniu przeze mnie tego problemu do sklepu, otrzymałam informację, że mogę towar zwrócić w sklepie stacjonarnym, albo napisać reklamację bo zamówionej przeze mnie lalki nie ma na stanie. Zwracam uwagę, że jest okres przedświąteczny i mogę zostać bez wymarzonego prezentu dla dziecka przez niefrasobliwość sklepu, który sprzedaje rzeczy, których nie posiada.
0 Nie polecam
katowice1986
Zakupu dokonałam 03.12 specjalnie wybrałam produkty przy których widniała informacją, iż w ciągu 1 dnia zostanie mój zakup zrealizowany, wybrałam również opcję odbioru osobistego w związku z tym przesyłka powinna być do odbioru 04.12, po dokonaniu przelewu otrzymałam informację iż przesyłka do odbioru będzie 05.12 - ok przed mikołajkami nie ma problemu, chociaż nadal uważam, że taka informacją powinna być przekazana przed zakupem, następnie 05.12 dostałam maila z informacją iż data przestawiona na 06.12 - ok pójdę odbiorę wręczę prezent popołudniu, 06.12 mail, że przesyłka do odbioru 09.12, 07.12 dostałam informację - że przesyłka czeka na mnie w sklepie. odebrałam ją 09.12 - po mojej uwadze zgłoszonej ekspedientce, zaznaczę bardzo grzecznej, ponieważ uważam, że to nie ich wina kiedy dostarczona zostanie paczka, że przysyłka miała być gotowana 05.12 - usłyszałam obrażoną odpowiedź "Ale o co Pani chodzi, przecież jest okres świąteczny to się czeka dłużej" - no ok mnie o nic ale właśnie z tego względu dzieci chcą otrzymać prezenty na święta na nie 3 dni po... skoro trzeba czekać dłużej to taka informacja powinna być udzielana w trakcie zakupu, jest to jawne wprowadzanie klienta w błąd dla swojego zysku, ale jak widzę opinię tutaj wystawione jest to codzienna praktyka tego sklepu, ja już na 100% nigdy więcej niczego tam nie kupię nawet gdybym miała przepłacić 100 % w 5-10-15 lub Empiku.
0 Nie polecam
M.
Zamówienie złożone 29.11, miało być dostarczone 05.12 (długo, ale wciąż przed Mikołajkami). Pierwsza zmiana terminu- na 06.12 zmusiła nas do szybkiego zakupu kolejnych prezentów- na przedszkolne Mikołajki (podarunek musiał być dostarczony rano). Ale jeszcze mieliśmy nadzieję na prezenty dla rodziny. Niestety- kolejna zmiana: 09.12. Tym sposobem prezenty Mikołajowe zostały dokupione na szybko i na zasadzie "żeby cokolwiek było". To bardzo przykre. Myślę, że firma o takim profilu działalności jak Smyk, może przewidzieć większą ilość zamówień w Grudniu i np.zatrudnić sezonowo dodatkowy personel, jeśli się nie wyrabiają.
0 Nie polecam
Kasia
Nie polecam! Zamówienie złożyłam 1 grudnia ,otrzymałam informację ,że odbiór 4 grudnia następnie wiadomość na e-maila 5 grudnia potem 6 grudnia w końcu 7 grudnia sms towar do odbioru czyli po mikołajkach.Świetnie.Zadzwoniłam na infolinię wytłumaczyłam o co mi chodzi,poprosiłam o bon na zakupy w sklepach Smyk w ramach rekompensaty ,niezbyt uprzejma pani poinformowała mnie ,że opóźnienia są zgodne z regulaminem ,a przeprosić zapomniała :) ZAMAWIAJCIE W INNYCH SKLEPACH
0 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
Na stronie internetowej, znajdują się rzeczy, których sklep jednak nie posiada w swojej ofercie. Po bardzo długim czasie przetwarzania zamówienia przez sklep, zadzwoniłem na infolinię w celu uzyskania informacji odnośnie terminu realizacji zlecenia. Poinformowali, że tej rzeczy nie mają i mogą jedynie przeprosić za bałagan. Dodatkowo wysłali maila, że zamówienie zostało anulowane na moją prośbę. Nie polecam.
0 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
1 grudnia zamowilam drzewko motoryczne , na stronie sklepu podano ze dostawa w 3 dni dzisiaj dostalam informacje ze dostawa bedzie 11.12 po Mikolaju mam nadzieje ze wyrobia sie do swiat. Szkoda slow pisze to jako ostrzezenie dla innych kientow
1 Nie polecam
ArekB
Jeden z najgorszych sklepów, z jakim miałem do czynienia. Ceny w sklepie internetowym różnią się od cen w sklepie stacjonarnym (w stacjonarnym są droższe). Obsługa twierdzi, że nie da się obniżyć cen do tych internetowych. Trzeba zamówić towar, odczekać 3 dni i wtedy można. Mimo, że stos takiego samego towaru piętrzy się na stanie w sklepie. Jest to jawne pastwienie się nad klientem. "Nie da się" a nie chcemy, to duża różnica. Zamówiliśmy łóżeczko turystyczne SMIKI przez internet z dostawą do domu. Kurier UPS (brak możliwości wyboru innego) - przedział godzin dostarczenia paczki: cały dzień. Cały dzień zmarnowany w domu. Dotarło. Instrukcja do niczego, wg instrukcji nie można złożyć poprawnie łóżeczka. Na szczęście są tutoriale (!) w internecie. Jakość materiałów zastosowanych do produkcji żenująco niska. Do łóżeczka dołączona jest karuzela z pozytywką i zabawkami. Wyjmuję karuzelę z pudełka - w środku włos. Karuzela brudna, jakby na chodniku leżała przez tydzień, fuj. Zmontowaliśmy. Okazuje się, że się nie kręci, bo uszkodzona, ale chociaż pozytywka gra. Po dwóch (!!!!) użyciach pozytywka nie gra - zepsuła się. Telefon do sklepu. Można reklamować w w sklepie stacjonarnym (? a cen nie można zmienić?), ale - uwaga- trzeba oddać CAŁE ŁÓŻECZKO żeby mogli stwierdzić, że karuzela nie działa! A dziecko ma spać na podłodze??? Najgorsza sieć z produktami dla dzieci, jaką znam. Kierują się polityką, która pokazuje klientowi, że mają go głęboko w poważaniu.
1 Nie polecam
Agata
Totalna masakra, kupiłam wózek CAROTERO FOUR (nie polecam), który po 2 miesiącach użytkowania się rozwalił. Oddałam na reklamację. Po dwóch tygodniach przyszła odpowiedź, że wózek zostanie naprawiony. Na moje pytanie jak długo będzie trwała naprawa dostałam odpowiedź, że to zależy, czy części będzie trzeba ściągać itd. Przez dwa tygodnie mieli wózek u siebie i nawet nie sprawdzili, czy części trzeba ściągać. A ja kupiłam wózek i zostałam bez wózka z 9 miesięcznym dzieckiem.
5 Polecam
Henia
Oceniam sklep Smyk bardzo dobrze.Zamówiłam komplet desek do krojenia Josep Joseph w atrakcyjne cenie.Zakupione produkt odebrałam w sklepie i tam też zapłaciłam (otrzymałam informację,że paczka oczekuje już w sklepie).Otrzymałam sympatyczne gratis w postaci chrupków czekoladowych nesquik,miły gest.Moje drugie zamówienie również przebiegło tak samo bardzo dobrze.
0 Nie polecam
Małgorzata
dokonałam zwrotu towaru zakupionego w sklepie Smyk.com, minęło 20 dni od daty zwrotu, nadal nie otrzymałam zwrotu środków, pisząc e-mail otrzymałam odp, że sprawa jest weryfikowna i ktoś się do mnie odezwie, od 10 dni nikt nie odp, dzwoniąc raz otrzymałam odp od konsultanta, że na moim przelewie zwrotnym jest blokada, która za chwilę Pani zdejmie, oczywiście przelewu brak do dziś, dziś od kolejnego konsultanta otrzymałam odpowiedź, że on wcale nie widzi zwrotu w systemie. Tak więc jakość obsługi fatalna, pieniędzy za zwrot nadal nie ma chociaż w regulaminie firmy Smyk jest napisane, że zwrot śrdoków nastąpi maksymalnie w terminie 14 dni od dnia dokonania zwrotu. Nie polecam, wydawało mi się, że w tak dużej i znanej firmie takie rzeczy są niedopuszczalne ale tylko mi się wydawało jak widać.
0 Nie polecam
Przedszkole
„Szanowna Pani, Dziękuję za otrzymaną wiadomość. Uprzejmie informuję, że w celu modyfikacji danych na fakturze istnieje możliwość wystawienia noty korygującej zawierającej prawidłowe dane. W tym celu proszę podać prawidłowe dane po odbiorze zamówienia.” Taka była odpowiedź na moje zapytanie czy można umieścić dane odbiorcy i nabywcy na fakturze. Mając takie zapewnienie dokonałam zakupu. Problemy zaczęły się później. To jest po wysłaniu zgłoszenia do SMYKa z prośbą o stosowną korektę. Zgłoszenie wysłałam 18.10.2019r. (piątek) w godz porannych i do dn. 23.10.2019r. (środa) nie mam żadnej informacji z wyjątkiem nr zgłoszenia. W każdym dniu nawiązuję kontakt z działem obsługi i słyszę ciągle to samo: „my się tym nie zajmujemy, wysłaliśmy ponaglenie do działu reklamacji”. Na moją prośbę o połączenie z przełożonym, działem reklamacji, … słyszę „nie ma takiej możliwości”. Dzwoniąc na infolinię do wyboru są trzy numery 1- sklep internetowy, 2-reklamacja, 0 – konsultant. To też mija się z prawdą, bo wybierając nr 2 nie trafiamy do działu reklamacji !!! Tylko na tego samego konsultanta, który „nie może nic powiedzieć ani nigdzie przełączyć”. Podsumowując, NIE POLECAM polecam zakupów w SMYKU. Mimo iż zakupy szybko wysłane, to zdecydowanie po sprzedażowe lekceważenie stałego klienta.
0 Nie polecam
Mariusz
NIE POLECAM - JAJA SOBIE Z LUDZI ROBIĄ. 5 września zamawiam taki zestaw garnków Klausberg, garnek na parę, 5 elementów, 24 cm na parę. 10 września odbieram paczkę i .... jest zestaw ale składający się z 4 elementów (brak jednego sitka). Od razu dzwonię na info kilka razy, przesyłam zdjęcia tego produktu co mi wysłali, mówię, uzgadniam telefonicznie, że przyślą brakujące sitko.... a tu nagle jeszcze tego samego dnia (10 września) przychodzi od nich mail, że mam jednak paczkę oddać do sklepu smyk. To oddaję i ..... czekam na rozpatrzenie reklamacji do dnia dzisiejszego tj do 25 września i dostaję w końcu łaskawie taką oto odpowiedź: Zgłoszenie reklamacyjne zostało rozpatrzone. Reklamacja została odrzucona w zakresie Pani żądań. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość rozpatrzenia reklamacji w formie zwrotu zapłaconej ceny. Czy zgadza się Pani na taki sposób rozpatrzenia reklamacji? To się po prostu w głownie nie mieści, teraz czekam na zwrot wpłaconej kwoty... a przez te parę tygodni oni obracali moją kasą !!!!!!! ŻENADA - ODRADZAM ZAKUPÓW
5 Polecam
Ewa
W mojej ocenie sklep wypadł super. Zamówienia z odbiorem w sklepie zrealizowane ekspresowo - W sobotę złożone, we wtorek, po południu dostałam informację sms, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Przed zapłatą obsługa sklepu z uprzejmością otworzyła dla nas paczki, aby córka dla której kupowaliśmy tam wyprawkę do szkoły mogła upewnić się, że na pewno zamówione rzeczy jej odpowiadają. W obydwu paczkach znajdowały się dodatkowo opakowania czekoladowych chrupków nesqiuk, które zostały dorzucone gratis. Miły akcent i dobre wrażenia.