0 0,0
Na Ceneo od 07.07.2009
Historia ocen Więcej
12 miesięcy
30 dni
Wszystkie
0,00
0,00
3,00

Dane

Nazwa firmy:
Martes Sport
Adres:
Malowany Dworek 115 43-300 Bielsko-Biała
Województwo:
śląskie
Telefon:
338281771
E-mail:
sk...
NIP:
Mapa punktów
Opinie (105) Więcej
0,00 Nie polecam
Łukasz
Zamawiasz i nie otrzymujesz produktu. Innymi słowy sprzedają towary, których nie posiadają w międzyczasie obracając Twoimi pieniędzmi.
0,00 Nie polecam
Magdalena
Nie polecam, płacisz i nie wysyłają w ogóle towaru.
0,00 Nie polecam
Diana
Zamówienie opłacone 17 lutego. Do dzisiaj, 20 marca, nadal czekam na zamówienie. Żart i tyle.
informacje dodatkowe
Zakup bez konieczności rejestracji
Wyszukiwarka produktów
Informacja o dostępności produktu
sposoby płatności
Przedpłata-przelew
Płatność przy odbiorze
Karta płatnicza
Zakupy na raty
Leasing
  • Filtruj

Martes Sport - opinie (105)

0,00 Nie polecam
Łukasz
Zamawiasz i nie otrzymujesz produktu. Innymi słowy sprzedają towary, których nie posiadają w międzyczasie obracając Twoimi pieniędzmi.
0,00 Nie polecam
Magdalena
Nie polecam, płacisz i nie wysyłają w ogóle towaru.
0,00 Nie polecam
Diana
Zamówienie opłacone 17 lutego. Do dzisiaj, 20 marca, nadal czekam na zamówienie. Żart i tyle.
0,00 Nie polecam
Marek
Sklep tragiczny. Drugi raz już mi się zdarzyło, że nie wysłali produktu. Co z tego, że ceny dobre, jak towaru nie ma. Wiecznie tylko opóźnienia i prośby o wyrozumiałość. Ostatnio jeszcze lepiej... Wystawili komunikat, że do odwołania trwają prace związane z naprawą systemu. Chyba już nie bardzo wiedzą jak uzasadniać braki wysyłek. Radzę omijać szerokim łukiem bo szkoda nerwów i mrożenia kasy na miesiąc, bo tyle im potrzeba, żeby stwierdzić, że brak towaru i oddać pieniądze. Jednym słowem: PORAŻKA
0,00 Nie polecam
Paweł
Data zamówienia: 2019-02-23 Sposób dostawy: odbiór osobisty Metoda płatności: PayU Status: Status twojego zamówienia Data Status 2019-03-01 16:06:14 Wysłane 2019-02-23 15:56:11 W trakcie realizacji - opłacone 2019-02-23 15:55:27 W trakcie realizacji - oczekiwanie na PayU
0,00 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
Zamówienie złożone 20.02.2019 do dzisiaj (05.03.2019) nie otrzymałem zamówienia!! Odradzam zakupy w tym sklepie, na zadawane pytania otrzymuje tylko informacje że czas realizacji może się wydłużyć...
0,00 Nie polecam
Rafał
sklep internetowy martes to jakieś nieporozumienie , składasz zamówienie płacisz i ....maja Cię w du..e , nie sposób się dodzwonić , zero informacji na temat realizacji zamówienia , możesz jedynie czekać , realizacja 3-7 dni wg. sklepu to bajki , na maila dostajesz odpowiedź z automatu z tą samą formułką każdorazowo....szczerze odradzam
0,00 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
Zero informacji, mega opóźnia w dostawie. Żałuje, ze skorzystałem :(
0,00 Nie polecam
Kasiek
Porażka. Buty przeciekają - są źle sklejone podeszwy z resztą buta. Przeszłam się raptem po mokrym, nowym, równym chodniku (nie skakałam po kałużach, bo ich nawet nie było) jakieś 5 metrów, buty całkowicie przeciekły. Sklep twierdzi, że to wina braku membrany. Rozumiem, że membrana byłaby potrzebna gdybym w tych butach szła w ulewny dzień, ale tak nie było. Dodam, że nie są to buty do biegania z masą siateczek, tylko ze skóry syntetycznej. Najfajniejsze jest to, że moje buty do biegania czy trampki potrafią wytrzymać więcej w deszczu, niż te po deszczu. Poziom obsługi - żenujący. Nie polecam. Nawet firma Adidas, której buty kupiłam, lepiej zareagowała.
0,00 Nie polecam
Filip
Przestrzegam przed zakupami w firmie Martes Sport. Każdą reklamacje na obuwie odrzucają z automatu. Po 3 miesiącach po zakupie rozkleił mi się but firmy Nike. Natychmiast po zauważeniu wady złożyłem reklamacje i została odrzucona. Nie było żadnej ekspertyzy niezależnego fachowca. Pod pismem podpisał się jakiś pracownik sklepu w którym kupiłem obuwie. Jakaś paranoja. Osoba mnie obsługująca poinformowała mnie , że mają przykaz od szefostwa aby nie uznawać roszczeń klientów (słowa pracownika). On mnie rozumie i uznałby reklamacje bo jest zasadna ale nie może- ma takie polecenie. Skandal. Ja tego nie odpuszczę i idę do sądu gdzie mam 100 procentową pewność wygranej. Fs
1,00 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
Widzę nie tylko ja mam problemy z butami, sytuacja podobna do innych, buty ich marki rozsypały się po 6 miesiącach oczywiście stwierdzili że to moja wina że podeszła rozkleiła się wzdłuż połączenia dwóch różnych gum. Jak teoretycznie buty bez wady produkcyjnej mogą się tak szybko rozsypać? po prostu sprzedają tandetę. Żałosne jest to że duża firma nie dba o renomę i pozytywny wizerunek u klientów, pieniądze są dla nich NAJWAŻNIEJSZE klient im tylko przeszkadza. Na pewno moje komentarze pojawią się na różnych forach i zachęcam innych do pisanie wszędzie że Martes nie dba o klientów .
0,00 Nie polecam
Piotrhb
Jeden wielki totalny *****. Reklamowane przeze mnie obuwie było w świetnym stanie, praktycznie go nie używałem. Rozpruł się materiał z boku. Decyzja sklepu - odmowa. Żadnego uzasadnienia. Na moją prośbę o wskazanie co było powodem odmowy otrzymałem takiego maila: Witam, Szanowny Panie, uzasadnienie otrzymał Pan wraz z obuwiem. Reklamacja została rozpatrzona zgodnie o obowiązującymi przepisami prawa i jeżeli nie zgadza się Pan z decyzją to pozostaje możliwość odwołania u Rzecznika Praw Konsumenta lub w sądzie cywilnym. Ludzie omijajcie ten ***** szerokim łukiem. Dla mnie to jest jedna wielka tragedia....
0,00 Nie polecam
bwarmuz
Złożyłem zamówienie 3 września, a 19 września otrzymałem wiadomość o treści: Dziękujemy za złożone zamówienie. Kontaktujemy się z Państwem, gdyż ze względu na niespodziewane problemy techniczne okazało się, że zamówiony towar nie jest dostępny. Brak możliwości realizacji zamówienia obliguje nas do jego anulowania oraz zwrotu środków na konto, z którego była dokonana wpłata. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. W ramach rekompensaty chcieliśmy przekazać Państwu specjalny 10% kod rabatowy* na kolejne zakupy w naszym sklepie internetowym. kod ważny do 2019-03-19 (nie dotyczy nart, butów narciarskich i rowerów, nie łączy się z innymi rabatami) Ta wiadomość została wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać. Dodam, że 18 września na stronie internetowej sklepu, produkt jeszcze był dostępny. Zastanawia mnie jak często taka sytuacja spotyka klientów sklepu Martes i czy nie jest to celowe działanie sklepu. Mnie spotkało to już drugi raz, a zakupy w tym sklepie internetowym robiłem dwa razy.
1,00 Nie polecam
andrzej
Ostrzegam wszystkich kupujących obuwie w sklepach MARTES. Reklamacje wadliwego obuwia zakupionego w sklepie stacjonarnym nie są uznawane, Klient traktowany jest jak zło konieczne. Zakupiłem buty w sklepie stacjonarnym w Koszalinie, są to buty reklamowane jako buty taktyczne, które używają formacje mundurowe. Przed upływem roku po zakupie obuwia odkleiły się gumowe noski , w związku z tym że buty były na gwarancji Żona zgłosiła reklamacje w koszalińskim sklepie. Po upływie ok 14 dni otrzymała odpowiedź - "Szanowny PANIE" !!! już pierwsze słowa świadczyły o tym że Martes nie ma "zielonego pojęcia" z kim sie kontaktuje , odpowiedzi udziela na zasadzie "kopiuj-wklej" z szablonu odpowiedzi, oczywiście odpwiedź była odmowna z podaniem powodu jako " ... z powodu intensywnej eksploatacji..." Dodatkowo w ostatnim zdaniu informują że nie wyrażają zgody na jakiekolwiek pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich. Sklep MARTES to wzór arogancji i przedmiotowego traktowania Klienta . Chciałem przypomnieć że obecny Klient to Klient świadomy swoich praw. Absolutnie nie polecam zakupów w sklepie, który oddala od siebie odpowiedzialność za sprzedawany towar.
0,00 Nie polecam
dalen7
po 1,5 tygodnia od zamówienia, otrzymałem informację iż produkt nie jest dostępny wcześniej jak dopytywałem - to przepraszali za opóźnienie i kazali czekać na odpowiedź do zapytania na temat terminu dostawy - czekałem dwa dni i musiałem się po przypominać

Popularne produkty