5 5,0 (znakomity)
Na Ceneo od 24.02.2012
Dostawa
do 1 dni
Skuteczności
zamówień
Historia ocen Więcej
12 miesięcy
30 dni
Wszystkie
5
4,5
4,5

Dane

Nazwa firmy:
komoorki.pl
Adres:
Łowińskiego 7e/229 31-752 Kraków
Województwo:
Małopolskie
Telefon:
579-008-777
E-mail:
sk...
NIP:
KRS:
Mapa punktów
Opinie (206) Więcej
3
dobrze
paczka komórki była otwarta
Forma dostawy: Paczkomaty InPost
    5,0
dobrze
3
Paweł
zakupiony towar otrzymałem, telefon Samsung Galaxy s 10 wydaje się na razie ok, jest jednak jedno ale - dzwoniłem przed zakupem do klepu i dopytywałem czy telefon jest nowy w oryginalnym pudełku i zapakowany oryginalnie przez producenta, nie otwierany nigdzie- Pan mnie zapewnił, że TAK. Gdy otrzymałem przesyłkę okazało się że pudełko było otwierane, oryginalna naklejka (plomba) jest przecięta i naklejona jest na nią druga - podróbka oryginalnej plomby, którą można odklejać i naklejać. Różnice między naklejkami są widoczne gołym okiem, firma nie jest do końca w porządku nie podając prawdziwej informacji i nie wiadomo dlaczego telefon był rozpakowywany- na razie działa (5 dni)
3
Lk
Towar miał być wysłany w ciągu 24h, po zapytaniu został wysłany po 3ciego dnia.
Forma dostawy: Paczkomaty InPost
    5,0
Ok
informacje dodatkowe
Zakup bez konieczności rejestracji
Wyszukiwarka produktów
Informacja o dostępności produktu
sposoby płatności
Przedpłata-przelew
Płatność przy odbiorze
Karta płatnicza
Zakupy na raty
Leasing
  • Filtruj

komoorki.pl - opinie (206)

3
dobrze
paczka komórki była otwarta
Forma dostawy: Paczkomaty InPost
    5,0
dobrze
3
Paweł
zakupiony towar otrzymałem, telefon Samsung Galaxy s 10 wydaje się na razie ok, jest jednak jedno ale - dzwoniłem przed zakupem do klepu i dopytywałem czy telefon jest nowy w oryginalnym pudełku i zapakowany oryginalnie przez producenta, nie otwierany nigdzie- Pan mnie zapewnił, że TAK. Gdy otrzymałem przesyłkę okazało się że pudełko było otwierane, oryginalna naklejka (plomba) jest przecięta i naklejona jest na nią druga - podróbka oryginalnej plomby, którą można odklejać i naklejać. Różnice między naklejkami są widoczne gołym okiem, firma nie jest do końca w porządku nie podając prawdziwej informacji i nie wiadomo dlaczego telefon był rozpakowywany- na razie działa (5 dni)
3
Lk
Towar miał być wysłany w ciągu 24h, po zapytaniu został wysłany po 3ciego dnia.
Forma dostawy: Paczkomaty InPost
    5,0
Ok
3
ss
nie mam zdania
3
Krzysiek
Wszystko OK
Forma dostawy: K-EX (Kolporter Express)
    5,0
Wszystko OK
3
Paweł
Straszne jest to że sklep w 2019 roku nie ma szybkich płatności. Jest wstyd. jeśli komuś zależy na szybkiej wysyłce to tylko pobranie wchodzi w grę.
3
Jakub
Towak zapakowany; zafoliowany, nowy nie uszkodzony. Zadzwoniłem na podany na stronie www nr tel żeby dopytać o możliwość odbioru osobistego (nie doczytałem, że nie ma takiej możliwości). Dostałem niemiłym tonem informacje o miejscu takiej informacji oraz rozmiarze czcionki w jakiej jest ona umieszczona - bardzo słabe.
3
Tadeusz
Duży minus za późną wysyłkę. Przy zamówieniu widniała informacja że przewidywany czas wysyłki to 24 godziny. Towar został wysłany dopiero 5 dni po zaksięgowaniu wpłaty! W międzyczasie kontaktowałem się ze sklepem (3 dni od zamówienia i wpłaty) aby dopytać czy wszystko w porządku i kiedy towar zostanie wysłany, otrzymałem informację że najprawdopodobniej dziś. A towar został wysłany 2 dni później. Żadnego przepraszamy za opóźnienia, żadnej informacji że towar zostanie wysłany później. Obsługa klienta według mnie zdecydowanie do poprawy. Sam zamówiony towar wydaje się być w porządku.
3
mirek
Sklep potwierdził, że w poniedziałek otrzymał moją wpłatę. W czwartek sprzedawca twierdził, że w środę wysłał telefon a w piątek dostałem wiadomość od firmy kurierskiej, że otrzymała dla mnie przesyłkę. Mam mały niesmak.
3
metho
Sklep posiada całkiem fajne ceny i nie mam uwag do samego sprzętu. Czas dostawy ponad tydzień to w porównaniu do konkurencji dosyć kiepski czas.
Forma dostawy: Paczkomaty InPost
    5,0
bez problemowo
3
Jacek
Super polecam
Forma dostawy: K-EX (Kolporter Express)
    4,0
Super
3
a.k
ok
3
Mariusz
Sklep anulowal zamowienie z powodu braku towaru
3
Wojciech
Nie będę oceniał sklepu gdyż zrezygnowałem z zamówienia.
3
FortiZzz
git