4 4,0 (dobry)
Na Ceneo od 23.05.2007
Historia ocen Więcej
12 miesięcy
30 dni
Wszystkie
4
1
4,5

Dane

Nazwa firmy:
RTV EURO AGD
Adres:
www.euro.com.pl 290 sklepy w Polsce
Województwo:
Telefon:
855 855 855
E-mail:
sk...
NIP:
KRS:
Partnerzy

Mapa punktów
Opinie (55321) Więcej
1 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
Zakup sprzętu zrobiony w marcu 2020. Od samego początku problemy wynikające z nieprawidłowości działania. Mija pół roku, złożonych pięć reklamacji (dołączony dowód wady sprzętu), nic się nie dzieje. Według serwisu zawsze jest wszystko ok, sklep nie reaguje, sprzęt leży i się kurzy od nowości, czyli od pół roku. Żałosne podejście do klienta, kompletne dno!!!
1 Nie polecam
Dominika
Odradzam zakup! Przesyłka zamówiona dwa dni temu z opcją dostawa jutro/pojutrze. Nie dotarła z powodu opóźnień w magazynie pomimo informacji że w dniu złożenie zamówienia została nadana kurierowi. NIE POLECAM!
1 Nie polecam
sandra
Dzwonie na infolinie, żeby zapytać Pana "konsultanta" czy w sklepie stacjonarnym również obowiązuje promocja, która jest na stronie? Zapewnił mnie, że jak najbardziej, a więc pojechałam do sklepu 60km po czym się dowiedziałam, że promocja jest tylko przez internet w sklepie stacjonarnym nie obowiązuje.. NIE WIEM CO ZA LUDZIE PRACUJĄ NA INFOLINIE. MATOŁY TOTALNE. KAŻDY MÓWI SOBIE CO JEMU SIĘ PODOBA. BEZMÓZGI. PORAŻKA TOTALNA, LEPIEJ W OGÓLE TAM NIE DZWONIĆ ! BO ODPOWIEDZI SĄ WYJETE Z KAPELUSZA
informacje dodatkowe
Zakup bez konieczności rejestracji
Wyszukiwarka produktów
Informacja o dostępności produktu
sposoby płatności
Przedpłata-przelew
Płatność przy odbiorze
Karta płatnicza
Zakupy na raty
Leasing
  • Filtruj

RTV EURO AGD - opinie (55321)

Napisz opinię o sklepie
1 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
Zakup sprzętu zrobiony w marcu 2020. Od samego początku problemy wynikające z nieprawidłowości działania. Mija pół roku, złożonych pięć reklamacji (dołączony dowód wady sprzętu), nic się nie dzieje. Według serwisu zawsze jest wszystko ok, sklep nie reaguje, sprzęt leży i się kurzy od nowości, czyli od pół roku. Żałosne podejście do klienta, kompletne dno!!!
1 Nie polecam
Dominika
Odradzam zakup! Przesyłka zamówiona dwa dni temu z opcją dostawa jutro/pojutrze. Nie dotarła z powodu opóźnień w magazynie pomimo informacji że w dniu złożenie zamówienia została nadana kurierowi. NIE POLECAM!
1 Nie polecam
sandra
Dzwonie na infolinie, żeby zapytać Pana "konsultanta" czy w sklepie stacjonarnym również obowiązuje promocja, która jest na stronie? Zapewnił mnie, że jak najbardziej, a więc pojechałam do sklepu 60km po czym się dowiedziałam, że promocja jest tylko przez internet w sklepie stacjonarnym nie obowiązuje.. NIE WIEM CO ZA LUDZIE PRACUJĄ NA INFOLINIE. MATOŁY TOTALNE. KAŻDY MÓWI SOBIE CO JEMU SIĘ PODOBA. BEZMÓZGI. PORAŻKA TOTALNA, LEPIEJ W OGÓLE TAM NIE DZWONIĆ ! BO ODPOWIEDZI SĄ WYJETE Z KAPELUSZA
1 Nie polecam
wiktori_a
Reklamuje towar z tytułu rękojmi która trwa dwa lata, zawiadamiam sprzedawcę od razu po zauważeniu wady sprzętu, a oni mi odpisują że minął rok od zakupu i nic nie będą naprawiać. Żenada.
1 Nie polecam
Anna
Sklep fajny dopóki masz tam zostawić pieniądze. Gorzej w przypadku reklamacji. U mnie była reklamacja lodówki, uzgodniliśmy że zostaną mi zwrócone pieniądze. Lodówkę odebrali 04 sierpnia. Do dnia dzisiejszego (16.09) nie otrzymałam zwrotu pieniędzy!! Czterokrotnie dzwoniłam na infolinię dowiedzieć się kiedy zostaną zwrócone pieniądze. Albo słyszę, że nie wiadomo albo się rozłączają. Zgodnie z kodeksem cywilnym sprzedawca powinien zwrócić pieniądze niezwłocznie, ja po 6 tygodniach nie mam ani lodówki ani pieniędzy...
1 Nie polecam
Jakub
Szkoda czasu, lodówka popsuła się po dwóch miesiącach. Serwis stwierdził, nie opłacalność naprawy. Zapadła decyzja o wymianie na nowy sprzęt, czekam już ponad miesiąc bez lodówki i informacji ze sklepu. NIE POLECAM
1 Nie polecam
mp84pl
Po kilku godzinach anulowane bez podania przyczyny zamówienie.
1 Nie polecam
sandra
ŻENADA! Nie polecam. Osoby, które pracują na infolinii są niekompetentne. Za każdym razem gdy dzwoniłam w sprawie reklamacji (za rozpatrzeniem czekałam dwa miesiące) słyszałam co innego.. Pracownicy tylko potrafią powiedzieć "proszę czekać" "wysyłam monit" KATASTORA!
1 Nie polecam
Conrad
Kolejny raz towar kupiony na wyprzedaży został anulowany na nie polecam
1 Nie polecam
Adriana
Nieprofesjonalne i lekceważące podeście do klienta Sklep sprzedaje produkty, których nie ma na magazynie, a potem oferuje produkty zastępcze, które "zapomina" dostarczyć. Minęły prawie dwa tyodnie od dnia, kiedy dokonałam zakupu zmywarki i dalej nie mam informacji, czy i kiedy zostanie ona dostarczona. Za każdym razem, jak kontaktuję się ze sklepem, otrzymuję inną odpowiedź. Ciągłe dopytywanie się i wydzwanianie do Państwa nie powinno leżeć w mojej gestii. Jeśli wystąpił jakiś problem, to Państwo powinni mnie o tym poinformować i zaproponować wykonalne rozwiązanie! Proszę szanować czas Państwa klientów, którzy często zwalniają się z pracy, aby odebrać zakupiony produkt (który nie zostaje dostarczony), a potem na 2 tygodnie muszą przeorganizować remont w związku z Państwa ignorancją.
1 Nie polecam
Sławomir
Kpiny!!! Drugie zamówienie anulowane z powodu braku towaru!!! Szanowny Kliencie, Uprzejmie informujemy, że Zamówienie zostało anulowane z powodu wyczerpania zapasu magazynowego. W związku z brakiem towaru zamówienie nie może zostać zrealizowane. Jednocześnie informujemy, że w świetle Regulaminu Sklepu Internetowego euro.com.pl Umowa Sprzedaży nie została zawarta.
1 Nie polecam
Marek
beznadzieja, bez powodu anulowano zamówienie, kategorycznie nie polecam sklepu
1 Nie polecam
Michał
Po raz kolejny moje zamówienie zostało anulowane, tym razem czajnik Sencor. Oferty na pozór atrakcyjne, ale towar zwykle nie jest dostępny.
1 Nie polecam
Bartłomiej
8 dni temu zamówiłem i zapłaciłem za modem z outletu (koło 320 zł więc wcale nie mało). Po złożeniu zamówienia otrzymałem maila z informacją, ,że sklep będzie się ze mną kontaktował mailowo/telefonicznie w sprawie zamówienia. Po 7 dniach bez odzewu postanowiłem napisać mail z zapytaniem co się stało, na owego maila nie dostałem odpowiedzi. Dzień później zdzwoniłem do sklepu. Rozmowa odbyła się poprzedzona 20 minutowym czekaniem. Pani kazała mi zaczekać "bo coś sprawdzała" i się ze mną rozłączyła. Zadzwoniłem na inną linię z której ,pani ponownie przełączyła mnie na pierwszą więc znowu musiałem czekać (mam dość saksofonu na najbliższe dwa lata). Odebrała inna pani która powiedziała, że to sprawa magazynu i ,że musi do nich napisać i PÓŹNIEJ do mnie zadzwoni z informacją. Towaru nie ma, Pieniędzy nie ma ,przeprosin nie ma i szacunku do klienta też niema. Nie polecam zaopatrzcie się w innym sklepie. Konkurencja realizuje wszystko bezkonkurencyjnie lepiej.
1 Nie polecam
Piotr
W piątek zakupiłem zmywarkę z dodatkowo płatną opcją dostawy "na jutro" oraz pakiet "pełen komfort". Specjalnie na ten dzień wziąłem urlop. W niedziele dostałem potwierdzenie e-mail'em, że fachowcy przyjadą między 11 a 21. Dziwny zestaw godzin, gdyż o 20 kładę dzieciaki spać, a o 22 jest cisza nocna - mieli wszystko montować i zabierać stary sprzęt. Ale myślę sobie, jakoś damy radę. Nikt nie przyjechał. Mało tego, nikt nie raczył nawet poinformować, że nie przyjedzie. To jest dno dna. Na infolinii byłem 5 w kolejce, jak już doczekałem się obsługi to gość nie wiedział nic. Zrzucił balast na jakieś centrum logistyczne i podał dziwny numerek. Pytam go po co mi ten numerek, nie potrafił wytłumaczyć... dodał tylko, że to jest numer zamówienia z centrum logistycznego. Czy ktoś wie, czy można się za takie narażenie konsumenta na straty ubiegać się o odszkodowanie? Dzień stracony a urlop przepadł. Pełen komfort :(