4,5 4,5 (bardzo dobry)
Na Ceneo od 23.05.2007
Historia ocen Więcej
12 miesięcy
30 dni
Wszystkie
4,50
1,50
4,50

Dane

Nazwa firmy:
RTV EURO AGD
Adres:
www.euro.com.pl 268 sklepy w Polsce
Województwo:
Telefon:
855 855 855
E-mail:
sk...
NIP:
KRS:
Partnerzy

Mapa punktów
Opinie (52953) Więcej
0,00 Nie polecam
Aleksij
Kupiłem u nich czajnik elektryczny w RTV EURO AGD (*****/‎) oddziale w Pruszkowie. Czajnik biały TWK7601 BOSCH, który posiadał wada polegającą na tym, że użyty plastik w wierzchniej części urządzenia pod wpływem temperatury zaczął się kruszyć co spowodowało odpadnięcie elementu w części przez którą wylewa się wodę. Brak tej części spowodował, że czajnik już sam się nie wyłącza pomimo zagotowania się wody. Sklep nie przyjął reklamacji, zostałem w ten sposób zmuszony do wejścia z nimi na drogę formalną. Wysłałem pismo z żądaniem zwrotu zapłaconej ceny (również wysłałem im zepsuty czajnik). Odesłali mi pismo że reklamacji nie uwzględnią bo źle używałem czajnik i czajnika nie zwrócili. Następnie napisałem odwołanie na które nie odpisali. Więce zostałme bez pieniędzy i bez czajnika. Następnie udałem się do rzecznika konsumenta aby on pomógł mi wyegzekwować zwrot ceny czajnika. W związku z tym że wada wystąpiła po okresie 1 roku w takiej sytuacji musiałbym zatrudnić rzeczoznawcę co nie było już opłacalne dlatego zrezygnowałem z dalszej przepychanki prawnej. Jestem zawiedziony postępowaniem sklepu RTV Euro AGD, zwłaszcza że wiele lat u nich kupowałem. Już nigdy nic u nich nie kupię i też nie polecę tego sklepu. Poniżej linki do dokumentów reklamacyjnych: ***** ***** ***** *****
0,00 Nie polecam
Michal
Zdecydowanie nie polecam. Obsługa i traktowanie klienta na najniższym możliwym poziomie. Złożyłem zamówienie na 4 sprzęty AGD, w związku z czym dostawa miała być realizowana przez sam sklep, nie przez zewnętrzną firmę kurierską. I tu pojawia się problem, bo żadna poważna firma kurierska nie traktuje klienta w sposób jaki potraktowano mnie. Zamówienie zostało złożone z dopłatą, tak aby dostawa miała miejsce w godzinach 17-19 danego dnia. Dodatkowo sklep obiecuje telefon od kuriera na około godzinę przed dostawą. Łatwo się domyślić, że na taki telefon nie ma co liczyć. W danym dniu czekałem, wraz z ekipą, która miała wnieść sprzęt do mieszkania, od godziny 17. Koło godziny 19 żadnej informacji od kuriera lub kogolwiek, że dostawa jest opóźniona. Zadzwoniłem na infolinię i od konsultanta, który niestety może tylko recytować regułki, dowiedziałem się, że z kurierem nie ma kontaktu, do Logistyki numeru nie otrzymam, a o rozmowie z kimkolwiek decyzyjnym mogę pomarzyć. Tutaj ciekawy fakt - konsultant poinformował mnie, że wysłał MAILA(!!) z ponagleniem. W każdym razie, ekipa do pomocy oraz ja, czekaliśmy do godziny 21 na kuriera lub informację co dalej. Oczywiście niczego się nie dowiedzieliśmy. Kilka telefonów na infolinię i w kółko ta sama regułka o mailowym ponagleniu, to wszystko co udało się 'załatwić' w ciągu tych 4 godzin. O godzinie 21:45 zadzwonił do mnie kurier z pytaniem czy nadal czekam. Jasne, herbatka i ciastko też już czekają na Szanownego Pana, który nie raczył poinformować nikogo o opoźnieniu, tłumacząc się problemami z samochodem dostawczym. W każdym razie, od kuriera otrzymałem informację, że następnego dnia skontaktuje się ze mną dział Logistyki celem uzgodnienia nowego terminu. Wydawało by się, że skończy się na opóźnieniu i reklamacji, ale nie, RTV Euro AGD potrafi zaskoczyć klienta na każdym kroku. Następnego dnia, w związku z brakiem kontaktu od działu Logistyki, zadzwoniłem raz jeszcze na infolinię. Można się domyślić jakie słowa cisnęły się na usta, po tym jak Pani poinformowała mnie, że dział Logistyki SAM ustalił nowy termin, najbliższy dla nich dogodny, oraz, że nie mają obowiązku mnie o tym informować telefonicznie! Do tej pory oczekuję na telefon od Logistyki z wyjaśnieniami, ale po tym wszystkim nie liczę na cuda, skończy się na rezygnacji z zakupu. Podsumowując, brak szacunku do klienta i jego czasu, absurdalne wewnętrzne procedury, brak współpracy i kontaktu pomiędzy wewnętrznymi działami to tylko część sloganów jakimi mógłaby się reklamować firma RTV euro AGD. Proponuję zmienić nazwę na 'Cyrk na kółkach' to przynajmniej będzie szła w parze z polityką firmy. Pozdrawiam, Michal
0,00 Nie polecam
Leszek
Zamówienie złożone 3.04.2019 z dostawą na 8.04.2019. Chwilę po złożeniu zamówienia otrzymałem systemową informację że zamówienie nie może zostać dostarczone w wybranym terminie i mam czekać na kontakt pracownika. W ciągu tych 12 dni wysłałem do sklepu dwa maile (na jednego dostałem odpowiedź że został przekazany do odpowiedniego działu i cisza), a dziś zadzwoniłem. Pracownik sklepu poinformował mnie że "nie wie czy będą realizowali to zamówienie" (dodam że towar na stronie nadal dostępny bez problemu z dostawą na kolejny dzień), na pytanie co stoi na przeszkodzie do realizacji usłyszałem że "tajemnica handlowa" i że oddzwoni do mnie z informacją. Po 20 minutach otrzymałem maila automatycznego o anulowaniu zamówienia - oczywiście bez podania powodu, bez wyjaśnienia, bez informacji zwrotnej... czyli 12 dni czekałem na to żeby anulowano moje zamówienie bo tak, a mógłbym już 12 razy kupić towar w poważnym sklepie a nie u TFU "liderów rynku rtv i agd"... NIE POLECAM SERDECZNIE!
informacje dodatkowe
Zakup bez konieczności rejestracji
Wyszukiwarka produktów
Informacja o dostępności produktu
sposoby płatności
Przedpłata-przelew
Płatność przy odbiorze
Karta płatnicza
Zakupy na raty
Leasing
  • Filtruj

RTV EURO AGD - opinie (52953)

0,00 Nie polecam
Aleksij
Kupiłem u nich czajnik elektryczny w RTV EURO AGD (*****/‎) oddziale w Pruszkowie. Czajnik biały TWK7601 BOSCH, który posiadał wada polegającą na tym, że użyty plastik w wierzchniej części urządzenia pod wpływem temperatury zaczął się kruszyć co spowodowało odpadnięcie elementu w części przez którą wylewa się wodę. Brak tej części spowodował, że czajnik już sam się nie wyłącza pomimo zagotowania się wody. Sklep nie przyjął reklamacji, zostałem w ten sposób zmuszony do wejścia z nimi na drogę formalną. Wysłałem pismo z żądaniem zwrotu zapłaconej ceny (również wysłałem im zepsuty czajnik). Odesłali mi pismo że reklamacji nie uwzględnią bo źle używałem czajnik i czajnika nie zwrócili. Następnie napisałem odwołanie na które nie odpisali. Więce zostałme bez pieniędzy i bez czajnika. Następnie udałem się do rzecznika konsumenta aby on pomógł mi wyegzekwować zwrot ceny czajnika. W związku z tym że wada wystąpiła po okresie 1 roku w takiej sytuacji musiałbym zatrudnić rzeczoznawcę co nie było już opłacalne dlatego zrezygnowałem z dalszej przepychanki prawnej. Jestem zawiedziony postępowaniem sklepu RTV Euro AGD, zwłaszcza że wiele lat u nich kupowałem. Już nigdy nic u nich nie kupię i też nie polecę tego sklepu. Poniżej linki do dokumentów reklamacyjnych: ***** ***** ***** *****
0,00 Nie polecam
Michal
Zdecydowanie nie polecam. Obsługa i traktowanie klienta na najniższym możliwym poziomie. Złożyłem zamówienie na 4 sprzęty AGD, w związku z czym dostawa miała być realizowana przez sam sklep, nie przez zewnętrzną firmę kurierską. I tu pojawia się problem, bo żadna poważna firma kurierska nie traktuje klienta w sposób jaki potraktowano mnie. Zamówienie zostało złożone z dopłatą, tak aby dostawa miała miejsce w godzinach 17-19 danego dnia. Dodatkowo sklep obiecuje telefon od kuriera na około godzinę przed dostawą. Łatwo się domyślić, że na taki telefon nie ma co liczyć. W danym dniu czekałem, wraz z ekipą, która miała wnieść sprzęt do mieszkania, od godziny 17. Koło godziny 19 żadnej informacji od kuriera lub kogolwiek, że dostawa jest opóźniona. Zadzwoniłem na infolinię i od konsultanta, który niestety może tylko recytować regułki, dowiedziałem się, że z kurierem nie ma kontaktu, do Logistyki numeru nie otrzymam, a o rozmowie z kimkolwiek decyzyjnym mogę pomarzyć. Tutaj ciekawy fakt - konsultant poinformował mnie, że wysłał MAILA(!!) z ponagleniem. W każdym razie, ekipa do pomocy oraz ja, czekaliśmy do godziny 21 na kuriera lub informację co dalej. Oczywiście niczego się nie dowiedzieliśmy. Kilka telefonów na infolinię i w kółko ta sama regułka o mailowym ponagleniu, to wszystko co udało się 'załatwić' w ciągu tych 4 godzin. O godzinie 21:45 zadzwonił do mnie kurier z pytaniem czy nadal czekam. Jasne, herbatka i ciastko też już czekają na Szanownego Pana, który nie raczył poinformować nikogo o opoźnieniu, tłumacząc się problemami z samochodem dostawczym. W każdym razie, od kuriera otrzymałem informację, że następnego dnia skontaktuje się ze mną dział Logistyki celem uzgodnienia nowego terminu. Wydawało by się, że skończy się na opóźnieniu i reklamacji, ale nie, RTV Euro AGD potrafi zaskoczyć klienta na każdym kroku. Następnego dnia, w związku z brakiem kontaktu od działu Logistyki, zadzwoniłem raz jeszcze na infolinię. Można się domyślić jakie słowa cisnęły się na usta, po tym jak Pani poinformowała mnie, że dział Logistyki SAM ustalił nowy termin, najbliższy dla nich dogodny, oraz, że nie mają obowiązku mnie o tym informować telefonicznie! Do tej pory oczekuję na telefon od Logistyki z wyjaśnieniami, ale po tym wszystkim nie liczę na cuda, skończy się na rezygnacji z zakupu. Podsumowując, brak szacunku do klienta i jego czasu, absurdalne wewnętrzne procedury, brak współpracy i kontaktu pomiędzy wewnętrznymi działami to tylko część sloganów jakimi mógłaby się reklamować firma RTV euro AGD. Proponuję zmienić nazwę na 'Cyrk na kółkach' to przynajmniej będzie szła w parze z polityką firmy. Pozdrawiam, Michal
0,00 Nie polecam
Leszek
Zamówienie złożone 3.04.2019 z dostawą na 8.04.2019. Chwilę po złożeniu zamówienia otrzymałem systemową informację że zamówienie nie może zostać dostarczone w wybranym terminie i mam czekać na kontakt pracownika. W ciągu tych 12 dni wysłałem do sklepu dwa maile (na jednego dostałem odpowiedź że został przekazany do odpowiedniego działu i cisza), a dziś zadzwoniłem. Pracownik sklepu poinformował mnie że "nie wie czy będą realizowali to zamówienie" (dodam że towar na stronie nadal dostępny bez problemu z dostawą na kolejny dzień), na pytanie co stoi na przeszkodzie do realizacji usłyszałem że "tajemnica handlowa" i że oddzwoni do mnie z informacją. Po 20 minutach otrzymałem maila automatycznego o anulowaniu zamówienia - oczywiście bez podania powodu, bez wyjaśnienia, bez informacji zwrotnej... czyli 12 dni czekałem na to żeby anulowano moje zamówienie bo tak, a mógłbym już 12 razy kupić towar w poważnym sklepie a nie u TFU "liderów rynku rtv i agd"... NIE POLECAM SERDECZNIE!
0,00 Nie polecam
Kuba
Nie polecam nikomu zamawianie przez internet. To jest jakas kpina. Wybierasz przesylke "na za tydzien" a i tak bedzie spozniona. Nie potrafie zrozumiec, jak to jest mozliwe, skoro moglem wybrac tez opcje "na jutro" (ktora poprostu mi nie odpowiadala z powodu wyjazdu). W dzien dostawy mail i sms, ze przesylka bedzie dzisiaj do godziny 15 - ok , super czekam w domu. O 17 dzwonie na infolinie, zeby sie dowiedziec, ze oni nie maja numeru do kuriera, pomimo, iz towar rozwozony SWOIM TRANSPORTEM. o 19 telefon od kuriera "towar nie dotarl z magazynu centralnego". Dostawa za kolejne dwa dni. I za dwa dni oczywiscie mail i sms ze bedzie towar do 13. Ostatecznie kurier zjawia sie po 15. Smiech w oczy klientowi. Nie polecam.
1,00 Nie polecam
Kamil
Zapłacilem dodatkowe pieniądze za zaawansowane sprawdzenie telewizora, uruchomienie go, test wizualny matrycy w celu sprawdzenia czy telewizor jest w porządku. Przysłano mi dwóch dresów, zero kompetencji, szarpanie telewizorem który jest bardzo delikatny (oled c8) i na koniec dostałem jeszcze groźbę od technika, nadal rozważam czy udać się na policję. Nie polecam, kompletna masakra.
4,00 Polecam
piwostasiu
Kupiłem trochę elektroniki, polecam, dobry kontakt i dobre ceny.
5,00 Polecam
Rafał
sprawna realizacja zamówienia,towar zgodny z opisem.Polecam sklep.
5,00 Polecam
paula
Skorzystam z zakupu przez internet w przyszłości na pewno
0,00 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
Jestem zażenowana sposobem, w jaki traktuje się klientów. Zamówienie złożyłam we czwartek, dopłaciłam 20 zł za dostawę na następny dzień (5.04). Jest poniedziałek i zero wieści. W międzyczasie 4 razy pisałam do obsługi klienta i 2 razy dzwoniłam. Zostały wysłane 3! zapytania do magazynu ale nigdy nie dostałam odpowiedzi zwrotnej, przeprosin- czegokolwiek. Sama musiałam inicjować wszelki kontakt. Naprawdę potrzebowałam urządzenia na weekend. Dzwoniłam do DPD i twierdzą, że paczka nigdy nie została im wydana. Sklep twierdzi, że paczka została wydana a status na stronie DPD jest niepoprawny. Dostałam informację, że mogę się oczywiście ubiegać o zwrot kosztów przesyłki, jako usługi, która nie została wykonana terminowo ale co to zmienia? Ja chcę dostać zamówiony towar! Jedyne czego jestem pewna, to to, że nigdy więcej nic u Państwa nie kupię bo szkoda czasu i nerwów.

Kupujący i Sklep doszli do porozumienia. Dnia 12.04.2019 opinia została wycofana.

0,00 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
W sklepie internetowym kupiłam pralko-suszarkę z usługami dodatkowymi (wniesienie i montaż), dodatkowo zapłaciłam za krótszy czas dostawy (10.00-16.00). Pralka została dostarczona przed godz. 17.00, a pan od montażu nie pojawił się w ogóle - zadzwonił tylko do mnie, informując, że nie dotrze do mnie tego dnia ze względu na to, że popsuł mu się samochód :(:(:( Nie chciał słyszeć o tym, że przecież dodatkowo wykupiłam opcję, że wszystko będzie załatwione do godz. 16.00. Pan był bardzo niemiły, zdenerwowany odpowiedział, że może mi oddać te 20 zł, nie chciał się również zgodzić na montaż pralki w późnych godzinach wieczornych, co dla mnie było jedynym rozwiązaniem. Później kontaktowałam się dwa razy z infolinią, została złożona reklamacja (chciałam, by został wyznaczony inny serwisant, który by podłączył pralkę), niestety nikt nie zadzwonił ani w dniu wyznaczonej dostawy, ani następnego dnia. Pralkę musiałam podłączyć we własnym zakresie, za co dodatkowo musiałam zapłacić. A wystarczyłoby, gdyby tylko ktoś ze sklepu do mnie zadzwonił i wyjaśnił sprawę, ale widocznie nawet na tyle nikogo nie stać. Niestety był to mój ostatni zakup w tym sklepie.
5,00 Polecam
Użytkownik Ceneo
Szybko i jasno
4,00 Polecam
Użytkownik Ceneo
ok
0,00 Nie polecam
LukaszS
Trzymaj się z daleka. Dostaniesz uszkodzony towar, brak kontaktu, ignorowanie maili. Szkoda czasu i pieniędzy. UOKIK powinien z nimi zrobić porządek już dawno temu. Jeżeli szukasz opinii to znaczy, że masz jeszcze szansę kupić gdzie indziej. Nie rób tego samego błędu co ja, nie idź w to samo bagno. Kup gdzie indziej zaoszczędź nerwy.
0,00 Nie polecam
Piotr
Ten sklep to jakaś pomyłka! Wielka promocja "wyprzedaż błyskawiczna" w weekend. Sprawdzam w pt - są głośnki jbl na promocji za ok. 290 zł. Myślę - zastanowię się jeszcze i w razie czego kupię później. Wchodzę w niedzielę na stronę, a tam szok - nie można kupić online, zostały podobno tylko powystawowe w sklepach stacjonarnych!!! Od razu to mi się podejrzane wydało. Wchodzę na stronę w poniedziałek, a tam jak za skinieniem czarodziejskiej różdżki nagle są dostępne wszystkie głośniki, tylko że w normalnej cenie - ok 350zł!!! Dla mnie sklep za takie zagrania jest już spalony na zawsze!!! Jak można próbować robić idiot ow z konsumentów i to jeszcze w tak perfidny sposób?!