4,5 4,5 (bardzo dobry)
Na Ceneo od 01.06.2017
Skuteczności
zamówień
Historia ocen Więcej
12 miesięcy
30 dni
Wszystkie
4,5
4
4,5

Dane

Nazwa firmy:
empik.com
Adres:
Ul. Marszałkowska 116/122 00-017 Warszawa
Województwo:
Telefon:
22 462 72 50
E-mail:
ob...
NIP:
Partnerzy
Mapa punktów
Opinie (431) Więcej
0 Nie polecam
AS
Zamówienie PRZEDPREMIEROWE gry, która premierę miała 15.11, złożone w pierwszej połowie listopada nie dotarło do mooich rąk do dnia 19.11. Państwo Empik nie odpisują na maile, a dział obsługi klienta nie zrobił nic, aby dostawę przyspieszyć. Gdy poszedłem do salonu, w którym miałem odebrać towar (który notabene był już na półkach) nie dostałem nic, a od ubsługi otrzymałem tylko słowa, że im przyko. Żadna rekompensata została mi zaoferowana, a jedyne co uległo zmianie, to termin dostawy z dnia 15-16.11 na 16-18.11 - co ciekawe, ową zmianę dostrzegłem dopiero dziś (19.11) Gdyby nie szeroki asortyment oraz bogaty sklep internetowy, nidgy więcej nie skorzystałbym z usług powyższego sklepu. Brak profesjonalizmu i lekcewarzące podejscie do klienta. Nie polecam!
1 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
Pomimo że na stronie pokazuje dostępność przedmiotu w 24h i potwierdzeniu że zamówienie będzie realizowane przez konsultantów to i tak zamówienie zostaje anulowane i pieniądze zamrożone przynajmniej na parę dni. I tak już miałem parę razy. Żałosny sklep, nie polecam.
0 Nie polecam
Zawiedziony
masakra. Zamowienie zlozone 10.11. Zaplacone 100zl z karty podarunkowej i reszta (330zl) przed dotpay. W zamowieniu mata dla dziecka za 280zl i dwie plyty winylowe za 150zl. Termin realizacji - 14/15.11. Sprawdzam dzisiaj (14.11) status przesylki, a tu informacja, ze mata dla dziecka anulowana. Telefon na infolinie, a tam informacja, ze plyty sa od dostawcy zewnetrznego, wiec pewnie nie zaakceptowalo karty podarunkowej. Pytanie dlaczego nie zaplacono firmie zewnetrznej z dotpay a empik nie wzial kasy z karty + reszty z dotpay nie doczekalo sie odpowiedzi. Podobnie jak pytanie o to, dlaczego NIGDZIE nie ma informacji, ze karta podarunkowa nie mozna placic za niektore produkty. Dostalem rade, zeby zamowic mate jeszcze raz (sic!!!). Srodki oddadza za kilka dni. Zeby bylo smieszniej, oddadza mi 100zl na konto w empik, a 169zl zwroca na dotpay. Jakis zart. Male dziecko i jego prawidlowy rozwoj poczekaja kolejne 2 tyg (bo tyle potrwa zwrot i realizacja kolejnego zamowienia w razie czego), bo empik nie potrafi sobie przeprocesowac i zaksiegowac prawidlowo platnosci. Szczerze nie polecam, zawiodlem sie na maksa.
informacje dodatkowe
Zakup bez konieczności rejestracji
Wyszukiwarka produktów
Informacja o dostępności produktu
sposoby płatności
Przedpłata-przelew
Płatność przy odbiorze
Karta płatnicza
Zakupy na raty
Leasing
  • Filtruj

empik.com - opinie (431)

0 Nie polecam
AS
Zamówienie PRZEDPREMIEROWE gry, która premierę miała 15.11, złożone w pierwszej połowie listopada nie dotarło do mooich rąk do dnia 19.11. Państwo Empik nie odpisują na maile, a dział obsługi klienta nie zrobił nic, aby dostawę przyspieszyć. Gdy poszedłem do salonu, w którym miałem odebrać towar (który notabene był już na półkach) nie dostałem nic, a od ubsługi otrzymałem tylko słowa, że im przyko. Żadna rekompensata została mi zaoferowana, a jedyne co uległo zmianie, to termin dostawy z dnia 15-16.11 na 16-18.11 - co ciekawe, ową zmianę dostrzegłem dopiero dziś (19.11) Gdyby nie szeroki asortyment oraz bogaty sklep internetowy, nidgy więcej nie skorzystałbym z usług powyższego sklepu. Brak profesjonalizmu i lekcewarzące podejscie do klienta. Nie polecam!
1 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
Pomimo że na stronie pokazuje dostępność przedmiotu w 24h i potwierdzeniu że zamówienie będzie realizowane przez konsultantów to i tak zamówienie zostaje anulowane i pieniądze zamrożone przynajmniej na parę dni. I tak już miałem parę razy. Żałosny sklep, nie polecam.
0 Nie polecam
Zawiedziony
masakra. Zamowienie zlozone 10.11. Zaplacone 100zl z karty podarunkowej i reszta (330zl) przed dotpay. W zamowieniu mata dla dziecka za 280zl i dwie plyty winylowe za 150zl. Termin realizacji - 14/15.11. Sprawdzam dzisiaj (14.11) status przesylki, a tu informacja, ze mata dla dziecka anulowana. Telefon na infolinie, a tam informacja, ze plyty sa od dostawcy zewnetrznego, wiec pewnie nie zaakceptowalo karty podarunkowej. Pytanie dlaczego nie zaplacono firmie zewnetrznej z dotpay a empik nie wzial kasy z karty + reszty z dotpay nie doczekalo sie odpowiedzi. Podobnie jak pytanie o to, dlaczego NIGDZIE nie ma informacji, ze karta podarunkowa nie mozna placic za niektore produkty. Dostalem rade, zeby zamowic mate jeszcze raz (sic!!!). Srodki oddadza za kilka dni. Zeby bylo smieszniej, oddadza mi 100zl na konto w empik, a 169zl zwroca na dotpay. Jakis zart. Male dziecko i jego prawidlowy rozwoj poczekaja kolejne 2 tyg (bo tyle potrwa zwrot i realizacja kolejnego zamowienia w razie czego), bo empik nie potrafi sobie przeprocesowac i zaksiegowac prawidlowo platnosci. Szczerze nie polecam, zawiodlem sie na maksa.
0 Nie polecam
Dariusz
Nie polecam zamowilem ksiazki dla corki, natychmiast zaplacilem, wybralem odbior w salonie empik. Natepnego dnia otrzymuje info o zleceniu w realizacji potem o anulowaniu czesci zamowienia gdyz ksiazki wyprzedaly sie akurat jak ja zamawialem, ok nie chcialem sie klocic na infolinii i czekalem 3 dni na zamowienie. Zona pojechala po odbior i co za cud wyprzedana ksiazka ktorej ponoc nie bylo nogdzie jest w salonie do ktorego zamowilem, nieprofesjonalne podejscie do klienta
0 Nie polecam
Tadeusz
TRAGEDIA NIE KUPUJCIE USŁUGI EMPIK PREMIUM> ZAMOWI SIĘ PRODUKTY W SUPER CENACH ,KTÓRE SĄ PÓŹNIEJ ANULOWANE. PORAŻKA I TYLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 Nie polecam
Klaudia
Szybka przesyłka i sprawny odbiór w salonie Empik
0 Nie polecam
Ra-v
NIE POLECAM - produkt przyjechał uszkodzony (uszkodzony wyświetlacz), ewidentnie wcześniej otwierany. Na dodatek "elektronikę" w EMPIKU trzeba reklamować indywidualnie, tj. wysyłka kurier/poczta na swój koszt...chociaż zakup ma wartość 450 zł.
1 Nie polecam
Wojciech
Miał być to prezent dla Żony (płyta Cigarettes After Sex "Cry"), pre-order. Informacja w momencie składania zamówienia (17.10), że dostawa w dniu premiery 25.10, lub 26.10 z odbiorem w Galerii Mokotów. Niestety dostawę przełożono na 29.10, a ostatecznie odbiór możliwy był dopiero w dniu 30.10. Pomyślałem: spóźniłem się z zamówieniem i Empik nie miał odpowiedniej ilość płyt na premierę. No cóż... miał - przypadkowo w niedzielę byłem w Empiku w Galerii Mokotów - było co najmniej 10 egzemplarzy na półce....
1 Nie polecam
Sławomir
Zakupiłem dla dziecka na prezent jego wymarzoną mysz dla gracza Razer Mamba 2015 w okazyjnej cenie 184,99pln na empik.com (w innych sklepach po około 300pln więc okazja) , kupiłem,zapłaciłem,kazali kilka dni poczekać (ok nie ma sprawy),przysłali fakturę (ok),w końcu nadeszła paczka paczkomatem więc lecę odebrać.Po rozpakowaniu okazało się,że zapakowali jakieś słuchawki Razera???Dzwonię na bok i objaśniam co zaszło ...a tu że muszę odesłać paczkomatem i że to będzie reklamacja i że może potrwać do 14 dni?????Pytam czy nie mogą przysłać kuriera który na następny dzień przybędzie i wymieni złe na dobre-pani oznajmia że nie mają takiej usługi.Czyli muszę czekać!!!!!??? Prezentu nie dostał syn.Dzieciak zasmucony ja zniesmaczony. Czy to dobry sklep? Wg mnie bardzo słaby.Przykładowo wczoraj kupiłem czajnik w oleole i dzisiaj już mam z niego herbatę-tak to powinno wyglądać. Uważam ,że w dzisiejszych czasach szanowny Empik.com nie może tak być ,że z powodu waszej pomyłki klient jest ciągany po paczkomatach z powodu zwrotu oraz nie powinny zdarzać się takie poważne błędy jak niezgodność zawartości. (A dlaczego w komentarzach pod produktem z ludzie piszą że też otrzymali słuchawki zamiast myszy i dlaczego nagle strona została zdjęta jest głęboką tajemnicą-jak ktoś chce to udostępnię zrzuty ekranu) Ogólnie dam jedną gwiazdę za kontakt bo ten jest ok ale na pewno nic tam nie kupię bo wolę oszczędzić sobie stresu. Aktualnie sprawa trwa jako reklamacja i oczekuję na pozytywne zakończenie. Wystawiłem opinię na Opineo ,"Opinia, którą wystawiłeś w naszym serwisie została zgłoszona przez Empik.com do procesu OpiConnect" -tu potrafią szybko zadziałać co ciekawe nie mam możliwości wzięcia udziału w dyskusji bo jest poblokowane -mam nadzieję że Ceneo tak łatwo im nie ulegnie i da poczytać klientom jak mnie się trafiło. Zanim coś tam kupisz zastanów się czy chcesz przez to co ja mam teraz przechodzić-ja serdecznie odradzam.
0 Nie polecam
Michał
Zamówienie anulowane, ponieważ "zamówione produkty nie są aktualnie dostępne". Co ciekawe zarówno przed złożeniem zamówienia jak i PO ANULOWANIU status na stronie to: "Wysyłamy w 24 godziny, Produkt w magazynie Empiku". Tak to wygląda, jak zamówienie obejmuje tylko produkt w promocyjnej cenie...
1 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
Otrzymana ksiazka miala zniszczone kartki
2 Nie polecam
Mika
Kubek termiczny za 119,99 zl był lekko uszkodzony(ubity),nie wyobrażam sobie żeby kubek za taką cenę posiadał wady,dlatego jestem zawiedziona.Ponieważ kupowałam go dla syna w prezencie ,który był tylko dwa dni w Polsce nie zdecydowałam się na zwrot tylko dałam mu z tym uszkodzeniem ale przyznam ,że było mi wstyd.Dlatego tym razem nie mogę dobrze ocenić sklepu.
2 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
Zawsze byłam zadowolona z zakupów. Do samego produktu nie mam zastrzeżeń. Natomiast zależało mi na czasie, dlatego wybrałam zakupy w empik, gdyż na stronie było napisane: Wysyłamy w 24 godziny. Po 24 godzinach od dokonania zakupu dostałam informację, że zmieniła się data dostawy. Uważam, że taka informacja powinna być podana z opcją anulowania zamówienia, w przypadku, gdy nowa data mi nie odpowiada. Cenowo niestety wyszło gorzej niż u konkurencji, czas wykonania zamówienia też na koniec nie wyszedł lepszy. Jestem zawiedziona.
1 Nie polecam
Henryk
Żona zamówiła 3 produkty, a zostały wysłane tylko dwa. Po interwencji mailowej sklep łaskawie wyjaśnił, że nie ma towaru na stanie. Szkoda, że takiej informacji nie było przy składaniu zamówienia (towar dostępny) i dlaczego to klient ma dopytywać się o brakujący składnik zamówienia, zamiast informacja ze sklepu??? Nie polecam!!!
1 Nie polecam
Użytkownik Ceneo
Przesyłka w środku miała uszkodzone pudełko. Obsługa w sklepie dała do zrozumienia, że nie widzi problemu i można było odczuć, że niechętnie starają się rozwiązać problem. Reklamacja około 14 dni... Zdecydowałam się na zwrot i zakupiłam tą samą rzecz w sklepie w droższej cenie niż w sklepie internetowym...