5 5,0 (znakomity)
Na Ceneo od 18.04.2011
Skuteczności
zamówień
Historia ocen Więcej
12 miesięcy
30 dni
Wszystkie
5
4,5
5

Dane

Nazwa firmy:
PartyShop Congee.pl
Adres:
Kr. Jadwigi 21a/1 70-262 Szczecin
Województwo:
Telefon:
795436731
E-mail:
pa...
Witryna:
NIP:
KRS:
Bank:
mBank
Mapa punktów
Opinie (83) Więcej
3
Mariola
Średnio mi się podoba
3
m...a
W paczce brakowało 2 paczek balonów za które zapłaciłam. Po moim telefonie otrzymałam 1 paczkę. Próbowałam jeszcze raz reklamować usługę ale nie mogłam się dodzwonić do tej firmy.
3
A...m
Dostałam przesyłkę , brakowało jednej pozycji dostałam informację że dostanę zwrot pieniędzy na konto ale ich nie otrzymałam.Wybrałam opcję dostawę do paczkomatu, który znajduje się koło mojego domu, a zostało dostarczone do paczkomatu z drugiej strony miasta.
Forma dostawy: Paczkomaty InPost
    2,0
nie działał portal do płatności kartą. musiałam wrócić do domu i zrobić przelew tradycyjnie.
informacje dodatkowe
Zakup bez konieczności rejestracji
Wyszukiwarka produktów
Informacja o dostępności produktu
sposoby płatności
Przedpłata-przelew
Płatność przy odbiorze
Karta płatnicza
Zakupy na raty
Leasing
Gwarancje i zwroty
Zwrot do 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy z dn. 30 maja 2014 o prawach konsumenta.
Gwarancje, zwroty, reklamacje http://congee.pl/Regulamin-cterms-pol-1.html
Adres e-mail
pa...
  • Filtruj

PartyShop Congee.pl - opinie (83)

3
Mariola
Średnio mi się podoba
3
m...a
W paczce brakowało 2 paczek balonów za które zapłaciłam. Po moim telefonie otrzymałam 1 paczkę. Próbowałam jeszcze raz reklamować usługę ale nie mogłam się dodzwonić do tej firmy.
3
A...m
Dostałam przesyłkę , brakowało jednej pozycji dostałam informację że dostanę zwrot pieniędzy na konto ale ich nie otrzymałam.Wybrałam opcję dostawę do paczkomatu, który znajduje się koło mojego domu, a zostało dostarczone do paczkomatu z drugiej strony miasta.
Forma dostawy: Paczkomaty InPost
    2,0
nie działał portal do płatności kartą. musiałam wrócić do domu i zrobić przelew tradycyjnie.
3
D...D
został dostarczony towar niekompletny
Forma dostawy: Paczkomaty InPost
    5,0
ok
3
M...a
niedostateczny opis produktu droga dostawa
Forma dostawy: Poczta Polska
    4,0
ok
3
A...a
Produkty zgodne z zamówieniem. Zbyt długi czas realizacji zamówienia.
Forma dostawy: Siódemka
    4,0
Paczka nienaruszona. Jednak kurierzy nie mają czasu i nie chcą czekać aż klient sprawdzi zawartość paczki.
3
A...Z
BRAK INFORMACJI NA TEMAT ZŁOŻONEJ REKLAMACJI - OTRZYMAŁAM INNY TOWAR NIŻ ZAMAWIAŁAM DO DNIA DZISIEJSZEGO NIE MAM ODPOWIEDZI ( CENA DUŻO SIĘ RÓŻNI )
Forma dostawy: Paczkomaty InPost
    5,0
OK
3
k...1
Wszystko by było świetnie gdyby nie fakt iż zamiast serwetek urodzinowych przyszły 2 komplety świeczek :(
Forma dostawy: Poczta Polska
    5,0
Ok
3
v...l
Słaby serwis ,otrzymałam niekompletną paczkę. Bardzo długo czekałam na odpowiedź ze strony sklepu . Nie można się było dodzwonić . Kiedy rzecz w końcu dotarla bylo już po urodzinach....
Forma dostawy: Poczta Polska
    4,0
Ok
3
M...a
Towar był dostarczony szybko, aczkolwiek jeden produkt był niezgodny z zamówieniem. Poprawny towar został do mnie szybko wysłany. Towar wysłany po raz był zgodny z zamówieniem, aczkolwiek były w nim dwa uszkodzone produkty. Nie zgłaszałam na nie reklamacji, ponieważ potrzebowałam ten towar na następnych dzień.
Forma dostawy: Paczkomaty InPost
    5,0
Wygodne odbieranie paczki. Punkt zlokalizowany blisko miejsca zamieszkania.
3
M...k
Na stronie internetowej widniala informacja o szybkiej dostawie - na piatek. Towar kupilam w srode wieczorem. Jednak paczka przyszla dopiero w polowie nastepnego tygodnia. Strasznie sie zawiodlam, ponieważ mial to byc prezent na sobote :(
Forma dostawy: Paczkomaty InPost
    5,0
Jesli chodzi o inPost to nie mam zastrzeżeń.
3
A...a
Towar w porządku, choć odbiega od prezentowanego na zdjęciach. Realizacja zamówienia słabo. Sklep wybrałam m.in. ze względu na deklarowaną szybkość przesyłki (zależało mi bardzo na czasie). Z powodu błędu obsługi (nie zarejestrowano mojej wpłaty) zamówienie znacznie się opóźniło. Na plus trzeba zaznaczyć, iż po znalezieniu błędu sklep dołożył starań, aby przesyłka doszła w najbliższym możliwym terminie.
3
E...a
Szybkość realizacji zamówienia w porządku
Forma dostawy: Paczkomaty InPost
    5,0
W porządku
3
C...a
Może być
Forma dostawy: Poczta Polska
    5,0
Dobre
3
k...a
Nie polecam
Forma dostawy: Poczta Polska
    5,0
OK

Popularne produkty