Porównanie JBL Go Czarny vs JBL GO 2 granatowy

od197,99 wyprzedane
4,63 4,63 5 0 (4,6) 4,9 4,9 5 0 (4,9)
Wybrane oferty

Dane podstawowe

Marka
JBL JBL
Kolor
Czarne Granatowe
Rodzaj
Mobilny Mobilny
Moc
3 W 3 W
Pozostałe funkcje
Zestaw głośnomówiący, Ładowanie przez USB, Regulacja głośności Zestaw głośnomówiący
Złącza
Jack 3,5mm, AUX Jack 3,5mm
Waga
130 g 184 g
Komunikacja
Bluetooth Bluetooth
Cechy dodatkowe
Odporność na zachlapanie Odporność na zachlapanie, Wbudowany mikrofon

Zasilanie

Zasilanie
Akumulatorowe Akumulatorowe
Pojemność akumulatora
600 mAh 730 mAh
Czas pracy
5 h 5 h
Czas ładowania
1,5 h 2,5 h

Cechy Produktów

jakość dźwięku
wygląd
wygoda używania

Opinie

Opinie kupujących
  • Michał
    5,00 5/5
    Zgrabny, dobrze grający głośnik. Pamięta wiele urządzeń przez co wystarczy raz sparować i korzystac. Glosny, mocny bass. Za tą cenę nie ma nic lepszego
    czytaj więcej
  • Użytkownik Ceneo
    5,00 5/5
    Ok
    czytaj więcej
  • Użytkownik Ceneo
    4,00 4/5
    Jak dla mnie to jest bardzo fajny jak na ta cenę ma bardzo dobry dźwięk ale 4 gwiazdki bo trochę za mało basów bo nie ma mębrany biernej tylko otwór przez co z niego wychodzi powietrze zamiast basów ale tak to jest spoko nie można mieć wszystkiego tym bardziej je jest on tani i każdy może sobie pozwolić na posłuchanie muzyczki na plaży, pikniku, czy małym grillu z rodzina.
    czytaj więcej
  • Paula
    5,00 5/5
    Taki jaki sądziłam .Mały głośniczek a odpowiedni dzwięk..Polecam Tylko JBL.
    czytaj więcej
  • a...2
    5,00 5/5
    Ok
    czytaj więcej
  • Użytkownik Ceneo
    4,50 4,5/5
    Ok
    czytaj więcej

Podsumowanie

Ilość punktów
3/5 3/5
Wybrane oferty

Opis pojęć użytych w porównaniu

Rodzaj

Rodzaje głośników przenośnych to mobilne (łatwe do przenoszenia, zasilane baterią), multiroom (umożliwiające synchronizację dźwięku między wieloma głośnikami w różnych pomieszczeniach), oraz z wbudowanym asystentem głosowym (takim jak Google Assistant lub Amazon Alexa, umożliwiającym sterowanie głosowe, odtwarzanie muzyki, czy pytania do wyszukiwarki).

Moc

Moc głośnika przenośnego to wartość wyrażona w watach (W), określająca maksymalną moc jaką może wytworzyć głośnik. Im większa moc, tym głośniejszy dźwięk może wytworzyć głośnik. Należy pamiętać, że moc głośnika to nie jedyny wyznacznik jakości dźwięku.

Pozostałe funkcje

Pozostałe funkcje w głośnikach przenośnych to m.in. powerbank, podświetlenie LED, regulacja głośnośc, budzik czy też możliwość ładowania przez USB.

Złącza

W głośnikach przenośnych można spotkać różne rodzaje złącz, takie jak porty USB (do ładowania lub odtwarzania muzyki z pamięci USB), wejście audio AUX (do podłączenia urządzeń za pomocą kabla), gniazdo microSD (do odtwarzania muzyki z kart pamięci), oraz złącza do ładowania (np. micro USB, USB-C). Te różne złącza pozwalają na różnorodne sposoby podłączania i korzystania z głośników przenośnych, zgodnie z preferencjami użytkowników.

Komunikacja

Komunikacja głośnika przenośnego to proces transmisji dźwięku pomiędzy głośnikiem a urządzeniem, takim jak telefon komórkowy, tablet lub komputer, za pomocą technologii bezprzewodowej, takiej jak np. Bluetooth. W tym procesie urządzenie źródłowe łączy się z głośnikiem przenośnym i przesyła do niego dźwięk, który jest następnie odtwarzany przez głośnik.

Cechy dodatkowe

Cechy dodatkowe w głośnikach przenośnych mogą obejmować wodoodporność, odporność na wstrząsy, dłuższy czas pracy na baterii, wbudowany radioodtwarzacz oraz funkcje oświetlenia LED lub efekty dźwiękowe. Te dodatkowe funkcje mogą wpływać na wygodę użytkowania i różnicować dostępne modele głośników przenośnych.

Zasilanie

Zasilanie głośnika przenośnego może pochodzić z akumulatora lub z zewnętrznego źródła zasilania, takiego jak gniazdko elektryczne lub power bank. Wszystko zależy od konkretnego modelu głośnika.

Czas pracy

Czas pracy to okres, przez który urządzenie może działać na jednym naładowaniu. Oznacza to ile godzin urządzenie może być używane bez konieczności ponownego naładowania.

Licencja

Odnosi się do umowy lub zezwolenia na korzystanie z określonej marki, znaku towarowego, treści lub technologii. To upoważnia producenta do wykorzystywania tych elementów w swoich produktach. Posiadanie licencji może wpłynąć na cenę, jakość i dostępność produktu, a także określa, czy produkt jest oficjalnym produktem danej marki czy organizacji.