Porównanie Valvoline Synpower 5W40 4L vs Valvoline MaxLife 5W/40 4L

od110,00 od103,50
4,85 4,85 5 0 (4,9) 4,86 4,86 5 0 (4,9)
Wybrane oferty

Podstawowe informacje

Marka
Valvoline Valvoline
Model
Synpower -
Rodzaj
Syntetyczne Syntetyczne
Przeznaczenie
Samochody osobowe Samochody osobowe
Klasa lepkości
5W40 5W40
Pojemność
4L 4L
Specyfikacja jakościowa
ACEA A3/B4 ACEA A1/B1

Cechy Produktów

jakość
smarowanie
trwałość

Opinie

Opinie kupujących
  • vMACIEKv
    5,00 5/5
    Kupiony na próbę, zobaczę jak będzie silnik pracował, Almera N16 1.8
    czytaj więcej
  • Użytkownik Ceneo
    5,00 5/5
    Wszystko ok
    czytaj więcej
  • zgtrebor2004
    5,00 5/5
    Trudno jeszcze coś więcej napisać bo zmieniłem z Valvoline MaxLife 5w40 (bardzo dobry) na Valvoline Synpower 5W40 i zobaczymy czy jest różnica. Na razie "serce" ładnie chodzi ale większej różnicy, przynajmniej słyszalnej nie widzę. Prawdopodobnie są to porównywalne produkty o bardzo zbliżonych parametrach. Po większym przebiegu na tym oleju może będzie jakaś wyczuwalna większa różnica. Niemniej jednak, najważniejsze, żeby "serce" miało dobre smarowanie.
    czytaj więcej
  • juninio
    4,50 4,5/5
    Leję maxlifa do 3 samochodu z rzędu, pełny syntetyk, z dodatkami uszlachetniajacymi. Mam wrażenie cichszej pracy po zalaniu. Mam tdi z pompowtryskami 250 000 km przebiegu, wymiana po 10k km czasem po 15 k km. Nie wierzcie w przebiegi 30k km... i long life formuły proponowane przez producentow samochodów. Nowoczesny diesel musi miec częste wymiany ze wzgl. na turbinę (obroty rzędu 100 000/min) smarowaną ślizgowo oraz pompowtryskiwacze sterowane olejem silnikowym. Olej po zlaniu z silnika czarny więc dobrze wypłukuje nagary i osady. Gdyby był czysty byłbym zawiedziony. Kupuję ten bo mam wrażenie że jeszcze go nie podrabiają. Nie brałbym napewno mobila, castrola i innych popularnych. Ja się nie zawiodłem. Gdybym miał kasę lałbym Millers Oils.
    czytaj więcej
  • Przemek
    4,50 4,5/5
    W poprzednim aucie miałem ten sam olej tylko z małą różnicą bo był to 10W-40. Olej Maxlife zalałem przy przejściu z mineralnego na półsyntetyk ( poprzednik jeździł trochę już na mineralu) i bardzo dobrze on zadziałał bo silnik ile brał oleju na mineralnym tyle samo brał pózniej na półsyntetyku. A silnik miał już parę setek tysięcy kilometrów przejechane. Teraz wybrałem tez ten olej bo mam już ponad 170 000 km nakręcone i myślę, że efekt będzie podobny jak w poprzednim aucie - czyli poprostu bede zadowolony. Bo w jakieś cuda typu spadek zużycia oleju o połowę czy mniejsze spalanie to nie wierzę. olej ma poprostu zadbać o "stare" elementy gumowe w silniku i ma silnik dobrze smarować!
    czytaj więcej
  • Janzio
    5,00 5/5
    Generalnie olej niczym nie różni się od odpowiedników typu Mobil 5w40 3000. Podobne parametry, trochę wyższa cena. Nie wycisza, nie regeneruje, nie zmniejsza zużycia oleju - takie zapewnienia można włożyć między bajki. Skoro lepkość kinematyczna jest praktycznie taka sama i współczynnik lepkości podobny można mówić o tym, że jak za tą cenę nie jest najlepszym wyborem (stosunek ceny do ilości). Jedyna co może pomóc w zdecydowaniu się na zakup oleju to jego niepopularność. Paradoksalnie jest mniejsza szansa na trafienie felernej butelki z innym olejem w środku.
    czytaj więcej

Podsumowanie

Ilość punktów
0/2 2/2
Wybrane oferty

Opis pojęć użytych w porównaniu

Rodzaj

Rodzaj olejów silnikowych odnosi się do ich właściwości i składu chemicznego. Wyróżnić można między innymi oleje syntetyczne, półsyntetyczne czy mineralne. Wybór odpowiedniego rodzaju oleju ma kluczowe znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania i ochrony silnika.

Przeznaczenie

Przeznaczenie olejów określa, do jakiego rodzaju pojazdów jest przeznaczony dany produkt. Odpowiednio dobrany olej zapewnia skuteczną ochronę i wydajność silnika, dostosowaną do jego specyfiki.

Klasa lepkości

Klasa lepkości w olejach silnikowych określa ich odporność na przepływ w różnych temperaturach i jest oznaczana przez dwie liczby, na przykład 5W30 lub 10W40. Pierwsza liczba oznacza lepkość przy niskiej temperaturze, a druga liczba oznacza lepkość przy wysokiej temperaturze. Im niższa pierwsza liczba, tym lepiej olej działa w niskich temperaturach a im wyższa druga liczba, tym lepiej olej silnikowy działa w wysokich temperaturach.

Pojemność

Pojemność określa, ile oleju silnikowego znajduje się w danym opakowaniu.