Porównanie Lionelo Sander Szary 0-36Kg vs Lionelo Bastiaan 360 Grey 0-36Kg

wyprzedane od489,00
4,64 4,64 5 0 (4,6) 4,44 4,44 5 0 (4,4)
Wybrane oferty

Dane podstawowe

Marka
Lionelo Lionelo
Zakres wagowy
0-36 kg 0-36 kg
Grupa wiekowa
Niemowlęta 0-1 lat Niemowlęta 0-1 lat
Kolor
Szare Szare
Nosidełko
Nie -
Nosidełko
nie -
Dodatkowe cechy
Regulacja siedziska, Zdejmowana tapicerka, Posiada certyfikat bezpieczeństwa, Regulowane elementy, System Isofix Regulowane elementy
Podnóżek
Nie -
Obrotowe siedzisko
Tak Tak
Wkładka redukcyjna
Tak Tak
Rozkładana budka
Nie -
Regulowana pozycja nachylenia
Tak -
Regulacja wysokości uprzęży
Tak -

Montaż

Metoda montażu
Pasy samochodowe ISOFIX
Kierunek montażu
Przodem do kierunku jazdy Przodem lub tyłem do kierunku jazdy
Uprząż
5-punktowa 5-punktowa

Bezpieczeństwo

Ochrona tułowia
Tak -
Ochrona ramion
Tak -
Klasyfikacja ADAC
Brak Brak

Parametry fizyczne

Waga fotelika [kg]
8,2 kg -
Wysokość
63 cm -
Szerokość [cm]
50 cm -
Głębokość [cm]
46 cm -
Wysokość siedziska
63 cm -
Szerokość siedziska
50 cm -
Głębokość siedziska
46 cm -

Cechy Produktów

bezpieczeństwo
łatwość montażu
wygoda

Opinie

Opinie kupujących
  • m...a
    5,00 5/5
    Polecam produkt zgodny z opisem, jakość fotelika bardzo dobra. Szybka wysyłka!
    czytaj więcej
  • Jadwiga
    5,00 5/5
    Dobra jakość, bezpieczeństwo w kazdym calu :) Fotelik na długi czas, bez koniecznosci wymiany związanej ze wzrostem dziecka - od 0 - 36 kg. POLECAM dobry wybór :)
    czytaj więcej
  • a...7
    5,00 5/5
    Jakościowo jest ok wiem czego się spodziewałem bo kilka lat wcześniej córce kupiliśmy taki i dlatego że jesteśmy zadowoleni z poprzedniego wiedzieliśmy czego chcemy
    czytaj więcej
  • s...9
    5,00 5/5
    To już mój drugi fotelik lionelo bastiaan. Na plus że zostało poprawione zapięcie pasów dzięki złożeniu klamr w X łatwiej zapina się dziecko a poza nowym znaczkiem wszystko to samo jestem zadowolona 🙂 Duża możliwość regulacji żaglówka niestety nie nałożę na niego osłony ponieważ trzeba byłoby zdemontować pasy ( dla starszych przewidziane jest zapięcie pasami samochodowymi )
    czytaj więcej
  • Monika
    5,00 5/5
    Fotelik spełnia wszystkie wymagania. Jest bezpieczny, przede wszystkim! Ale też poręczny, łatwo się ustawia oraz przekręca. Fajnie też są zabezpieczone pasy przed dzieckiem i łatwo się je reguluje. Dodatkowo materiał jest naprawdę milutki w przeciwieństwie do innych fotelików, które są szorstkie i nie wygodne. Wybierałam między fotelikiem za 1200 zł a właśnie fotelikiem lionelo. Wybrałam lionelo i szczerze mówiąc jakościowo jest podobny do tego drogiego. Jeśli chodzi o montaż to dobrze jest go przypiąć tym dodatkowym pasem, wtedy jest stabilniejszy, chociaż montaż na isofix i tak jest bardzo dobry. Nie ma możliwości aby wypiął się np podczas jazdy, ale ja dla samego mojego spokoju przypinam go na dłuższe trasy pasem do uchwytu w bagażniku. Jedyne co mogłoby być ulepszone to funkcja spania
    czytaj więcej
  • Honorata
    4,00 4/5
    Skuszona wieloma pozytywnymi opiniami kupiłam ten fotelik. Wygląda dość dobrze. Ale jego obsługa pokazana na filmiku instruktażowym na Youtube nie ma porównania z rzeczywistością. Może trafiłam na jakiś niedopracowany model ;) Miałam problem z uruchomieniem uchwytów isofix - już na początku siły wymaga wprawienie w ruch przycisku, który odblokowuje uchwyty isofix, by można je było wysunąć; poza tym dość ciężko wysuwa się same uchwyty. Zacinają się. A w momencie wczepiania fotelika w punkty isofix w aucie, uchwyty fotelika chowały się. Fotelik kupiłam dla naszej córki (1 rok i 3 m-ce, 12 kg). Żeby dobrze ją posadzić wyjęłam miękki wkład zza główki. Było to dla mnie zrozumiałe, bo nie jest już tak malutka i głowa wychodziła jej poza granice tej wkładki. Ale zostawiając drugą miękką wkładkę (
    czytaj więcej

Podsumowanie

Ilość punktów
1/2 1/2
Wybrane oferty

Opis pojęć użytych w porównaniu

Zakres wagowy

Zakres wagowy w fotelikach dla dzieci określa minimalną i maksymalną wagę dziecka, które może być przewożone w danym foteliku. Jest to ważne, aby zapewnić odpowiednie bezpieczeństwo dziecka podczas podróży samochodem. Przestrzeganie zakresu wagowego jest kluczowe, aby zapewnić, że fotelik jest odpowiednio dopasowany do rozmiaru i wagi dziecka, co z kolei wpływa na skuteczność ochrony w przypadku wypadku drogowego.

Licencja

Odnosi się do umowy lub zezwolenia na korzystanie z określonej marki, znaku towarowego, treści lub technologii. To upoważnia producenta do wykorzystywania tych elementów w swoich produktach. Posiadanie licencji może wpłynąć na cenę, jakość i dostępność produktu, a także określa, czy produkt jest oficjalnym produktem danej marki czy organizacji.

Dodatkowe cechy

Funkcje i udogodnienia, takie jak regulacja kąta oparcia, systemy ochrony bocznej, wkładki dla niemowląt, łatwe mocowanie, tapicerka antyalergiczna, zdejmowalny pokrowiec, czy systemy wentylacji. Te elementy zwiększają komfort i bezpieczeństwo dziecka podczas podróży samochodem.

Metoda montażu

Metoda montażu fotelika samochodowego odnosi się do sposobu, w jaki fotelik jest przymocowany do siedzenia samochodu.

Kierunek montażu

Kierunek montażu fotelika samochodowego odnosi się do sposobu instalacji fotelika w samochodzie. W zależności od modelu fotelika i wieku dziecka, może istnieć różnica w sposobie montażu fotelika do tyłu lub do przodu, z wykorzystaniem pasów samochodowych lub systemu Isofix. Montaż fotelika zgodnie z instrukcją producenta i zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa jest kluczowy dla zapewnienia optymalnej ochrony dziecka podczas podróży samochodem.

Uprząż

System bezpieczeństwa składający się z pasów i klamry, który trzyma dziecko na miejscu podczas podróży samochodem. W zależności od rodzaju fotelika, uprząż może mieć różne konfiguracje, takie jak pięciopunktowa (pas barkowy, pasa brzuszny i klamra) lub trzypunktowa (pas barkowy i klamra). Uprząż ma na celu zapewnienie maksymalnej ochrony dziecka podczas ewentualnego wypadku lub nagłego zatrzymania pojazdu, utrzymując je na miejscu i absorbując siłę zderzenia.

Klasyfikacja ADAC

Testy zderzeniowe przeprowadzane przez Allgemeiner Deutscher Automobil-Club