Porównanie Joie Spin 360 Two Tone Black 0-18Kg vs Cybex Sirona M2 I-Size Infra Red 0-18Kg

wyprzedane wyprzedane
4,72 4,72 5 0 (4,7) 3,8 3,8 5 0 (3,8)

Dane podstawowe

Marka
Joie Cybex
Zakres wagowy
0-18 kg 0-18 kg
Grupa wiekowa
Maluchy 1-4 lat -
Kolor
Czarne Czerwone
Dodatkowe cechy
System Isofix Zdejmowana tapicerka, Ochrona boczna, System Isofix, Regulowane elementy
Obrotowe siedzisko
- Nie
Wkładka redukcyjna
- Tak

Montaż

Metoda montażu
Wyłącznie baza Wyłącznie baza
Kierunek montażu
Przodem lub tyłem do kierunku jazdy Przodem lub tyłem do kierunku jazdy
Uprząż
5-punktowa 5-punktowa

Bezpieczeństwo

Klasyfikacja ADAC
- 4

Parametry fizyczne

Waga fotelika [kg]
- 14 kg
Wysokość
- 66,7Cm
Szerokość [cm]
- 44 cm

Cechy Produktów

bezpieczeństwo
łatwość montażu
wygoda

Opinie

Opinie kupujących
  • a...a
    5,00 5/5
    Jestem mega zadowolona z zakupu. Jedyny minus to montaż bo fotelik jest dość ciężki. Zmienialiśmy na ten fotelik z łupiny maxi cosi cabriofix w którym moje dziecko non stop płakało podczas jazdy i dłuższe wyjazdy to była katastrofa. Natomiast po zmianie na Joie spin 360 totalna zmiana. Dziecko całą drogę szczęśliwe ogląda krajobraz za oknem bądź chwila moment śpi😄 najlepszy zakup😄
    czytaj więcej
  • kasiarzepp
    5,00 5/5
    Fotelik pierwsza klasa, materiały dobrej jakości. Jeszcze nie sprawdziliśmy w czasie jazdy Ale córka zadowolona tylko siedząc w nim :)
    czytaj więcej
  • Julia
    5,00 5/5
    Super fitelik! Zadowoleni w 100% polecam!
    czytaj więcej
  • Użytkownik Ceneo
    4,00 4/5
    Panie Jakubie, zamówiłem ten fotelik. Nie dziwię się, że funkcja obrotowa uległa zniszczeniu...gdyż takiej funkcji on nie posiada. Wygodny dla 3 miesięcznego dziecka!
    czytaj więcej
  • Użytkownik Ceneo
    5,00 5/5
    Ten fotelik nie ma funkcji obrotowej! Dlaczego nikt nie weryfikuje tych bzdur tutaj? Fotelik rewelacja!!!
    czytaj więcej
  • Użytkownik Ceneo
    4,00 4/5
    4,0/5
    czytaj więcej

Podsumowanie

Ilość punktów
1/2 0/2

Opis pojęć użytych w porównaniu

Zakres wagowy

Zakres wagowy w fotelikach dla dzieci określa minimalną i maksymalną wagę dziecka, które może być przewożone w danym foteliku. Jest to ważne, aby zapewnić odpowiednie bezpieczeństwo dziecka podczas podróży samochodem. Przestrzeganie zakresu wagowego jest kluczowe, aby zapewnić, że fotelik jest odpowiednio dopasowany do rozmiaru i wagi dziecka, co z kolei wpływa na skuteczność ochrony w przypadku wypadku drogowego.

Licencja

Odnosi się do umowy lub zezwolenia na korzystanie z określonej marki, znaku towarowego, treści lub technologii. To upoważnia producenta do wykorzystywania tych elementów w swoich produktach. Posiadanie licencji może wpłynąć na cenę, jakość i dostępność produktu, a także określa, czy produkt jest oficjalnym produktem danej marki czy organizacji.

Dodatkowe cechy

Funkcje i udogodnienia, takie jak regulacja kąta oparcia, systemy ochrony bocznej, wkładki dla niemowląt, łatwe mocowanie, tapicerka antyalergiczna, zdejmowalny pokrowiec, czy systemy wentylacji. Te elementy zwiększają komfort i bezpieczeństwo dziecka podczas podróży samochodem.

Metoda montażu

Metoda montażu fotelika samochodowego odnosi się do sposobu, w jaki fotelik jest przymocowany do siedzenia samochodu.

Kierunek montażu

Kierunek montażu fotelika samochodowego odnosi się do sposobu instalacji fotelika w samochodzie. W zależności od modelu fotelika i wieku dziecka, może istnieć różnica w sposobie montażu fotelika do tyłu lub do przodu, z wykorzystaniem pasów samochodowych lub systemu Isofix. Montaż fotelika zgodnie z instrukcją producenta i zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa jest kluczowy dla zapewnienia optymalnej ochrony dziecka podczas podróży samochodem.

Uprząż

System bezpieczeństwa składający się z pasów i klamry, który trzyma dziecko na miejscu podczas podróży samochodem. W zależności od rodzaju fotelika, uprząż może mieć różne konfiguracje, takie jak pięciopunktowa (pas barkowy, pasa brzuszny i klamra) lub trzypunktowa (pas barkowy i klamra). Uprząż ma na celu zapewnienie maksymalnej ochrony dziecka podczas ewentualnego wypadku lub nagłego zatrzymania pojazdu, utrzymując je na miejscu i absorbując siłę zderzenia.

Klasyfikacja ADAC

Testy zderzeniowe przeprowadzane przez Allgemeiner Deutscher Automobil-Club