Rowery wyścigowe są równe i równiejsze. Litening C: 68X SL zwycięsko łączy niską wagę z długodystansowym komfortem i ærodynamiką, która daje mu wręcz nieuczciwą - ale zgodną z przepisami UCI - przewagę. Zestaw kołowy Mavic Cosmic Carbon SLT łączy oszałamiającą stylistykę z lekkością, a niezrównana grupa sprzętowa DuraAce Di2 Shimano zapewnia szeroki zakres biegów i niesamowitą siłę hamowania na wyciągnięcie ręki. Komfort karbonowej ramy, zmniejszenie oporu powietrza o 30% i staranne przywiązanie do detali oznaczają, że nie ma lepszego sposobu na oderwanie się od konkurentów...
Rama: Litening C:68X Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Aero Headtube, Full Integrated Cable Routing, Flat Mount Disc
Wymiary: 50, 52, 54, 56, 58, 60
Widelec: Litening C:68X Aero, Integrated Cable Routing, Flat Mount Disc
Łożyska sterowe: ACROS, Top Integrated 1 1/8", Bottom Integrated 1 1/4"
Tylna przerzutka: Shimano Dura Ace Di2 RD-R9150-DSS, 11-Speed
Przednia przerzutka: Shimano Dura Ace Di2 FD-R9150-F, Braze-On
Układ hamulcowy: Shimano Dura Ace BR-R9170, Hydr. Disc Brake, Flat Mount (160/160)
Korba: Shimano Dura Ace FC-R9100, 52x36T, 170mm (50/52cm), 172.5mm (54/56cm), 175mm (58/60cm)
Łańcuch: Shimano CN-HG900-11
Kolor: carbon´n´red
Owijka: CUBE Grip Control
Dźwignie zmiany biegów / hamulca: Shimano Dura Ace Di2 ST-R9170
Kaseta: Shimano Dura Ace CS-R9100, 11-28T
Koła: Mavic Cosmic SLR 45 Carbon
Opony: Schwalbe Pro One, Tubeless Easy, 28-622
Siodełka: Natural Fit Nuance SLT Road Carbon
Sztyce podsiodłowe: Litening C:68X Aero, Comfort Flex
Zacisk sztycy: CUBE Full Integrated Aero Clamp
Zintegrowana kierownica/mostek: Litening C:68X ICR Aero Cockpit System, Integrated Cable Routing, Aero Spacer System, Garmin Mount Interface (50cm, 52cm: 400mm/90mm; 54cm, 56cm: 420mm/100mm; 58cm: 440mm/110mm; 60cm: 440mm/120mm)
Waga: 7,4 kg
Zasady są zasadami, a rower wyścigowy musi się do nich dostosować, aby zakwalifikować się do wyścigów sankcjonowanych przez UCI. Ale uczynić rower znacznie bardziej ærodynamicznym, zgodnie z przepisami? Tego regulamin nie zabrania. Lekka rama karbonowa Litening C: 68X - skonstruowana z naszego doskonałego materiału C: 68X - została zaprojektowana przy pomocy szerokiego zastosowania obliczeniowej mechaniki płynów i testowania w tunelu ærodynamicznym. Rezultatem jest zmniejszenie oporu o 30% w całkowicie zgodne z UCI oraz elegancka integracja ramy, widelca, mostka, kierownicy i sztycy. Jest również lekka i wygodna, gotowa do pomiaru mocy i ma prześwit na opony do 28 mm. Ale przede wszystkim jest to bardzo, bardzo szybka.